Noen som har fortalt det?

Å jeg har så lyst. Fortelle familie, venner og de på jobben.. Men vet ikke helt alikevel.. hehe. Vanskelig! :)

3av mine kollegaer vet det,pluss sjefen:) Og mine to bestevenninner. De ville så gjerne planlegge venninnetur i april,og jeg kom ikke på noen unnskyldning til hvorfor jeg ikke kunne,så da sa jeg bare grunnen:p Vil ikke planlegge tur i en periode der jeg kan risikere å være dårlig i formen.

Familien tror jeg vi forteller det til i påsken,da er jeg nesten 10uker på vei,så tar sjangsen så lenge alt ser fint ut på TUL neste uke:) Men på samme tid så ska jeg på ultralyd igjen en eller to uker etter påske,så har litt lyst å vente til alt ser fint ut da også. Hmmm,får gruble litt:joyful:

Jeg har lyst til å kjøpe storebror og storesøster trøyer til twinsa <3 Og se hvor lang tid det tar før noen skjønner det ;)
Foreslo det for mannen, han syns det var morsomt - men vet at i hans familie må man si ting rett ut for de tar virkelig ikke hint ;) Så vi sier det nok rett ut til de også blir det trøyer hos min side og bilde på fb tenker jeg ;) Må bare få tak i trøyer... noen tips? ;)

Hva med å lage noen selv? [emoji5] sånn som på bildet for eksempel å bare bytte med "to gaver"? Du kan jo endre til storesøster også[emoji5] vet det er flere nettsider som lager[emoji2]
b46720cea4b7b2099963ada8b734fda6.jpg

Hva med å lage noen selv? [emoji5] sånn som på bildet for eksempel å bare bytte med "to gaver"? Du kan jo endre til storesøster også[emoji5] vet det er flere nettsider som lager[emoji2]
b46720cea4b7b2099963ada8b734fda6.jpg
Ja, fant et sted som man kunne designe på :) Tror jeg får gjøre det :D Takk for tips! Må bare vente til etter ultralyd for å vite om det er en eller to inni der... To sist, men mye mindre symptomer nå så tipper en ;)

Å jeg har så lyst. Fortelle familie, venner og de på jobben.. Men vet ikke helt alikevel.. hehe. Vanskelig! :)

Skjønner akkurat hvordan du har det! Jeg har sååå lyst å dele det med noen, trenger ikke være alle med en gang.. Men det er liksom så "skummelt" å fortelle det før man vet at det er heeeelt 100% sikkert, synes jeg. Har kanskje med at jeg har mistet 2 ganger tidligere. Hmm.. Spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg [emoji85]

Har kun fortalt til et vennepar. Vi skulle til dem på mat og vin samme dag som jeg fikk positiv test så måtte bare si det. Jeg hadde sagt dagen før at jeg kunne ta med en god vin osv pluss de visste at vi prøvde. Føler det er ok siden vi er med dem ofte og vet at hun har opplevd SA selv i tilfelle det skulle gå galt. Resten får vente, synes jeg da, men mannen min vil gjerne fortelle det til alle med en gang! Føler det er en viss risiko for at moren hans allerede vet pga det.. ;p

har faktisk sagt det til mange allerede... 7+1 i dag, og så kvalm at jeg er 50% sykemeldt, så de tre på jobb fikk beskjed tidligere enn planlagt... Fortalte det til guttungen onsdagen som var, og ringte familien etterpå... Guttungen har selvsagt fortalt det i barnehagen sin, og når folk spør nå (og det er det mange som gjør) sier jeg det som det er...
Tenker at skulle det skje noe er det lettere at folk vet om det, enn at hjerte knuses hver gang noen spør...

Back
Topp