Noen som har forslag til gøy måte å fortelle besteforeldre?

sjøhest

Glad i forumet
Har tenkt på å bare lage til et fint "brev" der det står:

"Du er 4 uker + 5 dager på vei
til å bli bestemor! Gratulerer!"

og så bare legge det i en nøytral konvolutt og finne på en helt normal grunn for å gi et brev.

Andre forslag?? :D

Kjøp et "verdens beste bestemor" krus [;)]

Vet ikke hvor jeg skal få tak i det, og sannheten skal frem i helga så ;) Men takk for tips! :)

He nei vi var ikke så fantasifull  når  vi sa det[:-] (med forje)
Sambo sa bare: Dere begynner jo å bli så gamle at det er på tide å bli beste forreldre
Jeg sa: jeg må fortelle noe (hulk, snufs) også kom det fra pappa: du er gravid! og da nikket jeg [:-]

kjempefine slike bestemor og bestefar krus på kremmerhuset også!![:)]

Ble ins. av en annen tråd.
Så nå har jeg bestillt "Jeg skal bli storesøster!" genser, så det blir nok måten vi sier det på denne gangen[:)][:)]

Vi skal enten skrive et brev der det står neo alà "hei bestemor! Nå må du begynne nå spare, for i januar kommer jeg, og jeg krever mye! Gleder meg til å treffe deg[:)]", evt pakke på hunden en "jeg skal bli storesøster"-t-skjorte[;)]

Jeg har laget body til snuppa med bilde av henne og skriften "Verdens tøffeste storesøster" på. Gleeeeeeeeeeeeeder meg til å fortelle det til foreldrene våre på bursdagen hennes!!!! (hvis jeg klarer å holde meg til da...)

Så koselige forslag da, vi skal sette en genser/t-skjorte på storebror vi [:D] Hvor vi skal finne på noe moro trykk

Jeg strikker to par babysokker som de skal få med et brev hvor det står noe ala "sånn at jeg er varm på føttene når jeg kommer på besøk".

- Myth -

ORIGINAL: Myth

Jeg strikker to par babysokker som de skal få med et brev hvor det står noe ala "sånn at jeg er varm på føttene når jeg kommer på besøk".

- Myth -

Ååå den likte jeg!!![:)][:)]

søsteren min fyller året på fredag og fikk gave i dag, etter hun hadde pakket den opp sa jeg at hun skal få en gave til men den kommer ikke før i januar, at i januar blir hun tante igjen. [:D] da ble hun veldig glad og jeg fikk en god klem [:D]

Jeg har kjøpt garn og oppskrift på en strikkejakke og en bukse, som bestemødrene skal få. Tanten skal få strikke lua, vottene og luggene som hører til settet. Skal skrive kort, som sier noe sånt som; Kan dere vær så snill å strikke dette til meg? Jeg kommer i januar og vil ikke fryse[;)]

ORIGINAL: Kvælpklein!

Jeg har kjøpt garn og oppskrift på en strikkejakke og en bukse, som bestemødrene skal få. Tanten skal få strikke lua, vottene og luggene som hører til settet. Skal skrive kort, som sier noe sånt som; Kan dere vær så snill å strikke dette til meg? Jeg kommer i januar og vil ikke fryse[;)]

Denne likte eg godt :) synn at ikkje mamma eller svigermor kan strikke :)

ORIGINAL: spire3

ORIGINAL: Kvælpklein!

Denne likte eg godt :) synn at ikkje mamma eller svigermor kan strikke :)

Sikker på at de ikke vil strikke litt til deg når barnet kommer? ;)

- Myth -

Back
Topp