Noen som har forslag til en enkel lunsj??

Mackenzie87

Betatt av forumet
Imorgen får jeg noen kollegaer på besøk til lunsj. Jeg skal servere en enkel lunsj til de, som ikke er altfor komplisert å stelle istand. Noen som har noe forslag til hva jeg kan servere? Evt hva jeg kan servere etter lunsjen? Til etterpå har jeg vært inne på å servere frukt og chips...
:-)

Pastasalat med brød
Suppe med brød/focaccia
Smørbrød (litt mer tidkrevende)
Grøt
Steke halvferdige brød og handle inn masse godt pålegg, salater, lage eggerøre osv er jo også godt og enkelt.

Ja, det var i alle fall noen tips...;)

Pastasalat med brød er en god ide!

Kyllingsandwich
Tacopai
Grove vafler med pålegg

Ciabatta med salat, tomat, omelett, bacon og evt majones. Det hadde jeg til kvelds i dag, fungerer også fint til lunch :)
Om du skal servere frukt til dessert er det jo kjempe godt med kesam til, den med limesmak er supergod! :D

Imorgen får jeg noen kollegaer på besøk til lunsj. Jeg skal servere en enkel lunsj til de, som ikke er altfor komplisert å stelle istand. Noen som har noe forslag til hva jeg kan servere? Evt hva jeg kan servere etter lunsjen? Til etterpå har jeg vært inne på å servere frukt og chips...
:)

Hvordan gikk det med lunchen? :)

Tusen hjertelig takk for tips og forslag dere!:))
Der ble halvstekte rundstykker som jeg stekte å serverte eggerøre, grønnsaker og pålegg til. Juice og te ved siden av:)
Etterpå ble det twist og frukt. Med brus/vann etc :-) Veldig hyggelig!

Tusen hjertelig takk for tips og forslag dere!:))
Der ble halvstekte rundstykker som jeg stekte å serverte eggerøre, grønnsaker og pålegg til. Juice og te ved siden av:)
Etterpå ble det twist og frukt. Med brus/vann etc :) Veldig hyggelig!

Så kjekt :) Mye fornuftig en kan bruke forumet til. Enkelte dager står det helt stille hos meg med hva vi skal finne på til middag, da har ikke den middagstråden vært så dum :D

Back
Topp