Noen som har flytta de små over på eget rom?

Verpesyk<3

Disney
Skal snart flytte snuppa over på eget rom og kjenner jeg gruer meg litt! For min del kunne ho sover på rommet vårt mye lenger, men mannen vil gjerne ha soverommet tilbake!:) noen tips til å få overgangen til å gå lettest mulig? Ho sover hele natten. Sover i vugge nå og skal sove i sprinkelseng på sitt rom
 
Jepp, 2 mndr sia tror jeg vi gjorde det:) vi bare la hu der, gikk stråålende:) ble litt redd første kvelden fordi hu ikke helt skjønte hvor hu var, men vi var der med en gang for å trøste, å etter det har det gått kjempe fint! Er nok mye værre for oss mammaer enn baby hehe .. Hadde det vært opp til meg kunne hu flytta i senga vår for alltid haha
 
Flytta på eget rom i går. Mest fordi storesøster vil sove i mamma-seng, og vekker babyen da hun kommer om natta.

Gikk veldig greit første natta. Og storesøster sov selvfølgelig hele natta på sitt eget rom....
 
Lille har sovet på eget rom I snart 3mnd. Var nok værre for meg enn for ho :) det gikk kjempefint!
 
Her har mini sove på eget rom i nåken veke,føles som ein evighet!:eek: Her va me inne på hennas rom eit par daga i forveien,litt for begge sin del trur eg..:p "her ska du snart sova,i stora sengo!":) første kveldane va ho litt urolig nett når me la ho,men ho har sove generelt mykje bedre/tyngre i si seng. Har og ein stol atteme sengo so eg pleie sitta i te mating og te ho sovne :)
Eg kunne og helst hatt mini i vår seng for alltid (knis:))),meeeen ette me har fått sengo tebake har da virkelig tatt seg opp på kjærleiksfronten! :)) hehe :p prøving på nr2 kan berre begynna!:p
 
Flyttet han da han var 3 månder
 
Eg flytta mini (og meg selv, hehe) på eget rom for 2 dager siden. I natt tenkte eg at ho skulle få sove der uten meg, helt til eg ledte at det var anbefalt å ha baby på samme rom dom foreldrene til de var 1 år, pga krybbedød... Eg blei så usikker no på ka eg skal gjøre....?!
 
Eg flytta mini (og meg selv, hehe) på eget rom for 2 dager siden. I natt tenkte eg at ho skulle få sove der uten meg, helt til eg ledte at det var anbefalt å ha baby på samme rom dom foreldrene til de var 1 år, pga krybbedød... Eg blei så usikker no på ka eg skal gjøre....?!
1 år?? Det er vel 6 mnd de anbefaler! For oss funker det bedre iallefall ;)
 
1 år?? Det er vel 6 mnd de anbefaler! For oss funker det bedre iallefall ;)
Jeg har også lest 1 år.

Vi flyttet han da han var 2-3 mnd i håp på bedre søvn, men det ble ikke noe forskjell. Fortsatte å ha han der likevel siden han syns det var greit, men han har alltid kommet på vårt rom til første amming. I natt var første natt der han sov hele natten på sitt rom, våknet 7 :D Har nesten sluttet helt å amme, og det gjorde godt for søvnen!
 
Eg flytta mini (og meg selv, hehe) på eget rom for 2 dager siden. I natt tenkte eg at ho skulle få sove der uten meg, helt til eg ledte at det var anbefalt å ha baby på samme rom dom foreldrene til de var 1 år, pga krybbedød... Eg blei så usikker no på ka eg skal gjøre....?!
Hehe, jeg har ikke fått flytta ho over endaaa, og er lenge siden jeg starta denne tråden nå:p Er så tiltak å rydde barnerommet! Ho er 8 mnd om 10 dager, så er jo ikke lenge til ho er 1 år:) Har også lest 1 år ja, men tenker kanskje det blir vanskeligere da?
 
Back
Topp