Noen som har flydd med Norwegian

*Sandermamma*

Forumet er livet
Og hatt med barnevogn?
Jeg reiser på fredag til Spania med minstegutten på 7 mnd. Flyet går halv syv på morgenen så er tidlig.
Må jeg sjekke inn vogna med bagasjen, eller kan jeg ha den med til gaten? Tenker det blir rimelig slitsomt å fly rundt med han på armen fram til flyet går...

Har også hørt myyyye negativt med ødelagte vogner og da spesielt når man har flydd med Norwegian. Noen som har opplevd det motsatte?

Fløy nettopp med norwegian, lånte ei gammel sjitvogn som det ikke var så farlig med :) Men den tålte det bra. Reiste kun innenfor Norge, så sjekket den inn med bagasje. I mellomtida brukte vi sånn bagasjetrille med barnesete (alle handlevogn-sete).
Men om du er redd for vogna, ville jeg brukt prampack uansett. Vogna var like hel, men var et stooort hull i kofferten min....

Desverre intet positivt å meddele. Måtte levere vogna med den andre bagasjen, brukte bæresele inne på flyplassen..

Da vi kom hjem oppdaga vi at bremsene på vogna hadde fått en smell og ikke virka skikkelig. Vogna var blitt litt skjev. Dum som ikke sjekka dt men på flyplassen hadde jeg ei jente på to mnd, to katter som hyla i hvert sitt ur , to kofferter og litt div så var ikke i mine tanker engang! Jaja...

Gardermoen godtar ikke barnevogner og triller innenfor sikkerhetskontrollen desverre. Ganske avlegse greier. Ville ikke tatt med meg en dyr vogn jeg var redd for heller.

Back
Topp