Noen som har flydd innenlands kort tid etter fødsel?

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Har lest om negative ting ved å reise med i forhold til forkjølelse osv.og hva man bør osv..Har lest.

Men lurer på om noen har reist med fly innenlands kort tid etter fødsel. Jeg skal være i hjembyen i jula og kommer nok til å føde der. Jeg vil jo gjerne hjem etterhvert.

Så lurer på noen har føda et annet sted og når flydde dere hjem? (Fly er eneste alternativet siden det er motsatt sted i landet). :-)

Flydde 6 uker etter fødsel sist. Va null stress ;-) mindre stress det enn å fly med ei på året ;-)

Så bra! :-)
Hehe! Ja, takk det vet vi alt om! Ikke bare bare å underholde dem i den alderen.:-p

Når dere er inne på temaet å fly med små så har jeg et spm om en lengre reise type et døgn med fly og flybytter...
Vi har slekt på andre siden av verden og sku gjerne besøkt dem når barnet er født sånn at de får hilse.
Tenker dere det er best å fly rundt 2-3mnd eller 1år og 2-3mnd.
De vil gjerne ha oss der til kinesisk nyttår siden det er som julefeiringen her. Så blir i januar/februar...
Jeg grue meg litt til å fly så langt med en liten uansett når...

Første langtur med ene gutten vår var når han var 2,5 mnd. Da fløy jeg alene med han, fra Vietnam hjem til Norge.. Vi var expats der i 2 år. Så flydd masse den ruta opp gjennom. Ingen problem!:) når de blir eldre så anbefaler jeg å fly på natta.

Første langtur med ene gutten vår var når han var 2,5 mnd. Da fløy jeg alene med han, fra Vietnam hjem til Norge.. Vi var expats der i 2 år. Så flydd masse den ruta opp gjennom. Ingen problem!:) når de blir eldre så anbefaler jeg å fly på natta.
Takk for tips [emoji4]

Når dere er inne på temaet å fly med små så har jeg et spm om en lengre reise type et døgn med fly og flybytter...
Vi har slekt på andre siden av verden og sku gjerne besøkt dem når barnet er født sånn at de får hilse.
De vil gjerne ha oss der til kinesisk nyttår siden det er som julefeiringen her. Så blir i januar/februar...

Fløy med niesa mi til mellom amerika da ho var 7uker.... null stress[emoji1305][emoji16]

Dere som har flydd med små barn, har dere noen tips? Vi skal fly til Tenerife, og lille pøbel i magen er da ca 5 uker hvis h*n kommer til termin:) turen var planlagt før jeg ble gravid, men gikk plutselig opp for meg nylig hvor liten den kanskje kommer til å være:woot:

er det ikke noen flyselskap som krever at man er over barselstiden, altså ikke før babyen er 6 uker?

Satser på vi kommer oss hjem til Nord-Norge da! Amming under flyturen var Hvertfall gullverdt når vi reise med storesøster i ung alder. Håper amming går bra med neste mann også :)

Familien til gubben er fra Thailand, så vi drar ned egentlig så raskt som mulig etter fødselen. Både pga familie og at det blir varmere mot våren. Vi velger å fly med mellomlanding, gjør som regel det da jeg synes 10 timer på ett sete er for mye uansett om vi kjører business class.
Da får vi oss en liten rusletur og det er deilig synes vi [emoji4]
Min erfaring er at jo mindre barna er når de drar jo lettere er det.

Back
Topp