Noen som har fint vær og varmt her i landet?

oblix

Forumet er livet
Her er høsten kommet føles det som[:@] 12 grader, regn og MYE vind[&:] Grrrrr, er lei vestlandet akkurat no. Må kle gutten i den tykke dynen igjen og han har fått antydninger til en forkjølelse[:-]

Jeg og mannen tenkte å ta oss en liten biltur med litt hotell opphold og forskjellig men hvor skal man dra?
Hvor er det varmt og fint i dette landet?

Lurte på å reise mot Ålesund, for der har vi aldri vært før, men er der noe finere vær?

Hvordan har dere det der dere bor?

Jeg bor på grensen mellom telemark og aust agder, ved kysten. Her er det knall, og vært det en stund. Litt skyer i dag, men alikevel varmt å deilig! Vi har kost oss på stranda hele helgen!

her i akershus er det varmt og godt. Blåser dog litt i dag, men varmt. Jeg, sambo og min lillesøster var å kosa oss på stranda i går[:D]

du kan gå inn på yr.no å sjekke været for hele landet [;)]

ORIGINAL: Cassy

hehe ikke stol på yr! er så forbanna lei av at de alltid melder feil vær og endrer det på morningen når de har meldt sol så kommer det regn og storm på vestlandet! var dyna og regntrekk i dag på første luren!!
ORIGINAL: **Anim**

oj! såpass ja.[X(] Går ann å sjekke hva db.no, vg.no og tv2.no hva de har meldt da. Jeg pleier i grunn å "stole" på de som har meldt det fineste og varmeste været [;)][8D] *jeg gir ikke opp sommeren nei!*[:D]

stol på STORM.no ja[;)][;)]

hehe ikke stol på yr! er så forbanna lei av at de alltid melder feil vær og endrer det på morningen når de har meldt sol så kommer det regn og storm på vestlandet! var dyna og regntrekk i dag på første luren!!

oj! såpass ja.[X(] Går ann å sjekke hva db.no, vg.no og tv2.no hva de har meldt da. Jeg pleier i grunn å "stole" på de som har meldt det fineste og varmeste været [;)][8D] *jeg gir ikke opp sommeren nei!*[:D]

hehe, japp! storm og yr gir ganske likt varsel.

Det er nok ikke så mye bedre her i Ålesund akkurat nå... Vind og regnbyger... [&:]

Hadde sommer i et par dager, bare for å terge oss litt! [:'(]

ORIGINAL: Tweak

Det er nok ikke så mye bedre her i Ålesund akkurat nå... Vind og regnbyger... [&:]

uff, kjedelige greier[:-]
Har liksom vært sørover så mange ganger før, blant annet i fjor så tenkte å reise en plass vi ikke har vært før, nordover. Jajja, får finne oss et fint hotel med innebasseng og spa, så blir det nok fint likevel [;)]

ORIGINAL: oblixpusen

ORIGINAL: Tweak

uff, kjedelige greier[:-]
Har liksom vært sørover så mange ganger før, blant annet i fjor så tenkte å reise en plass vi ikke har vært før, nordover. Jajja, får finne oss et fint hotel med innebasseng og spa, så blir det nok fint likevel [;)]

Det har kommet et nytt badeland i Kristiansund tror jeg det var, og dere kan jo kjøre Atlanterhavsveien? Blir sikkert en veldig fin tur! [:)]

Åhh, heldige dere er dere som har sommer[:)]

Nå reiser vi i morgen nordover[:)] Så satser vi på fint vær. har bestilt hotell i to netter på Lom tror jeg det het (helt elendig å huske navn[:D]) og så får vi se om vi havner videre eller om vi bare setter kursen hjemover igjen [;)]

her er det 24 grader i skyggen i dag, sol, men det blåser litt . Men vinden er ikke kald så det går helt greit... Tønsberg er jo en fin sommerby [:D]

ORIGINAL: fru gravdal

her er det 24 grader i skyggen i dag, sol, men det blåser litt . Men vinden er ikke kald så det går helt greit... Tønsberg er jo en fin sommerby [:D]

Å så deilig!! Misunnelig!!!

Vi skal til Loen, ikke Lom[:D][:D] Elendig å huske sånne ting, måtte høre med mannen[:D][8D]

ORIGINAL: oblixpusen

ORIGINAL: fru gravdal

Å så deilig!! Misunnelig!!!

Vi skal til Loen, ikke Lom[:D][:D] Elendig å huske sånne ting, måtte høre med mannen[:D][8D]

Ojjjj.. skal du til Loen??? Der er jeg ifra [;)]
[;)] Og mamma og pappa bor der .. hvor skal dere bo???

Kan melde om strålende sol i Oslo og har vel vært det ganske lenge nå. Snuppa har for det meste bare på seg en kortermet body, både inne og ute [:D]

Kjenner jeg er ufattelig misunnelig på dere som har fint vær og varm, i hvertfall varme[:'(] Hadde ikke vært så gale her heller bare det hadde vært litt varme[8D] Men med en gang det ikke er sol synker det ned i 12 grader og det blir hufsent[;)] Jajja!! Kjekt med en liten familie utflukt selv om ikke været er så bra!! Hotellet har nå innendørs badebassenger, så det skal bli kjekt å prøve å bade med småen[:)]

Tror dere kommer til å få en fin tur uansett vær. men er altid ekstra koselig med finvær [:D] Dere får ha en fin fin ferie [:D]

Tror dere kommer til å få en fin tur uansett vær. men er altid ekstra koselig med finvær [:D] Dere får ha en fin fin ferie [:D]

Tusen takk!!! Det skal vi[:)] kjekt med litt stueforandring[:)]

Back
Topp