noen som har følt slik? evt noen råd?

Siljemor

Betatt av forumet
sitter her nå med samvittigheten oppi halsen, sønnen min har nettopp "hylet" seg i søvne. han har sovet 8 timer til sammen siden torsdag, jeg er sliten og faren er sliten, men tankene mine går til den lille gutten min, "hva er det som feiler han?"
jeg er så sliten av gråten hans som vi nesten har hørt nå siden han lærte og sove, (han gråt før det også men ikke så mye) det gikk fint i førsten og jeg skrøt det opp også her inne, men nå har den lille tarzan begynt og ikke gi seg så lett. så sliten av og høre på innnimellom at jeg nesten skulle ønske jeg kunne lukke døren til romme hans og late som at han ikke var der!!! han gråter og gråter. men hva gjør jeg feil? han får alle tilbudene sine men det hjelper ingenting eller lite? føler meg som en dårlig mamma når jeg ikke får hjelpt han med noe!!![&o] noen som har noe å dele?
hilsen en sliten, leiseg og "hjelpe"løs mor! [:-]
 
Har ikke barn selv enda og har ikke erfaring på det området så spørs hvor mye hjelp jeg kan være til, men det sies jo at den DODO-bamsen som lager "magelyder" er effektiv for å få små barn til å sove, så det er jo kanskje verdt et forsøk? [:)]
 
Høres jo ganske rart ut dette, han sov fint før og ikke no?
Jeg ville tatt en tur til helsestasjonen og hørt om hva som er gale.

Hilsen Cissi.[;)]
 
takk for tips, vi har sann vodoo dokke som lager mage lyd og den hjelper litt.
og det som er litt rart er at han maks sover en halvtime. han vil ikke lenger enn det! da er det liksom som om et mirakel har skjedd. så faren og jeg tør så vidt puste når vi legger oss i frykt for at han skal våkne!
skal til legen i morgen men hun sier sikkert at han er sterk og fin .... bla...bla...bla.. *er bare så oppgitt for vi har prøvd legen før*
men kanskje vi finner ut noe.
[:-]
 
er han gammel?kolikk?...jeg vet ikke , vanskelig når man har så lite å gå på...sjekk med helsesøster, der må det være hjelp å hente...lykke til!
 
Hei. takk for fine råd:) den vodoo dokken koster ca 500hundre kr.
Han har heldigvis begynt og sove litt bedre nå, men han sover ikke for mye.
Det gikk bra hos legen men det er vansklig å få dem til og tro deg virker det som! han spreller og ser kjempe opplagt ut.
Vel skal vel egentlig ikke klage har jo verdens søteste guttebass:)
Hilsen silje
 
jeg hadde det problemet med datra mi, det viste seg at hun bare var sulten, så prøv med litt morsmelkerstatning før han legger seg. lykke til, vet hvor slitsomt det kan være!
 
Back
Topp