Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det liksom litt på følelsen ;-p Litt pga har fått mage allerede 6 uker på vei..! Og som jeg innledningsvis sa til legen, så synes jeg at symptomene og ligamentsmertene kom svært tidlig denne gangen... Mulig det er fordi det er vår nummer 4? Er jo ulikt fra svangerskap til svangerskap også selvfølgelig :) Men da jeg var hos legen i dag for å få henvisning til tidlig ultralyd (pga min alder), så målte legen livmoren min (innenfra og utenfra) og den var kommet over skambeinet (og det skal vel ikke skje før i uke 10-12?) og hvis jeg hørte riktig, så var den 13 cm og kommentaren fra legen var: "Du vet at det kan være fler enn en der inne?!" Blir spennende å se på ultralyd!! :-)mater qui amat filii skrev:
Min kjære samboer hevder at han vet at vi får tvillinger! Han er veldig glad for dette, og sier ting som at de har mye 2 for 1 tilbud på Cubus. Hehe.
Nå er det også slik at min bestemor er tvilling, så undrer jo litt på, for det første, om samboern er synsk![]()
Uansett hva det er så gjør det meg til verdens lykkeligste<3