Noen som har følelse på tvillinger?

Ponyta

Elsker forumet
Noen som har på følelsen at de venter tvillinger her eller? 

Noen som håper det er flere huleboer som gjemmer seg?

Vi har satt inn to embryo, så jeg håper på to. Men jeg føler meg ikke mer gravid enn forige gang så jeg har en liten mistanke om at det bare er en der inne. Uansett spennende!!! Skal inn 25 okt for å sjekke om det er en eller to:))

ååå så spennende! da er det jo gode muligheter for 2 :)

Selv håper jeg det er 1, men blir selvfølgelig glad hvis det skulle vise seg at vi venter tvillinger! men har ingen følelse på det da...

Ja det blir jo travelt med to på en gang da:) Men dobbel glede!!  Man må nesten bare ta det som kommer;))

Helt ærlig, så håååper jeg det bare er 1, å med de lave verdiene mine så er det nok bare 1 :P

Men har alt fått en gutte følelse da, humm, syns nå det var veldig tidlig å få en slik følelse, men den kan jo forandre seg titt å ofte :P

Jeg har det på følelsen, men håper veldig at det bare er 1.. så kanskje det at jeg håper på 1, som gjør at det føles ut som fler.

Har det liksom litt på følelsen ;-p Litt pga har fått mage allerede 6 uker på vei..! Og som jeg innledningsvis sa til legen, så synes jeg at symptomene og ligamentsmertene kom svært tidlig denne gangen... Mulig det er fordi det er vår nummer 4? Er jo ulikt fra svangerskap til svangerskap også selvfølgelig :) Men da jeg var hos legen i dag for å få henvisning til tidlig ultralyd (pga min alder), så målte legen livmoren min (innenfra og utenfra) og den var kommet over skambeinet (og det skal vel ikke skje før i uke 10-12?) og hvis jeg hørte riktig, så var den 13 cm og kommentaren fra legen var: "Du vet at det kan være fler enn en der inne?!" Blir spennende å se på ultralyd!! :-)

Mistet tvillinger i juni og syns egentlig ikke symptomene var så mye sterkere. Var veldig trøtt bare. Tror det er en denne gangen, men det er umulig å vite.. Merket det ikke sist heller ;) Blir superhappy uansett, så lenge jeg får bære fram til termin <3>

mater qui amat filii skrev:
Har det liksom litt på følelsen ;-p Litt pga har fått mage allerede 6 uker på vei..! Og som jeg innledningsvis sa til legen, så synes jeg at symptomene og ligamentsmertene kom svært tidlig denne gangen... Mulig det er fordi det er vår nummer 4? Er jo ulikt fra svangerskap til svangerskap også selvfølgelig :) Men da jeg var hos legen i dag for å få henvisning til tidlig ultralyd (pga min alder), så målte legen livmoren min (innenfra og utenfra) og den var kommet over skambeinet (og det skal vel ikke skje før i uke 10-12?) og hvis jeg hørte riktig, så var den 13 cm og kommentaren fra legen var: "Du vet at det kan være fler enn en der inne?!" Blir spennende å se på ultralyd!! :-)

OMG, Da hadde jeg detti i gulvet veit jeg,
Blir veeeldig spennende å høre oppdatering når du har vært på UL  :D

Nja,,  Føles som jeg er 4 mnd på vei med oppblåst mage så føles som det er flere.. 

Tviler vel på det , MEN skal sies at det er tvillinger i familien og jeg er neste generasjon til å " få tvillinger "  ... Så kan jo bli spennende ;) 

Da dør jeg.... Nekter... Huff nei jeg vil ikke ha tvillinger...
Rimelig oppblåst mage her men det sies jo er veldig normalt pgr av at vi skiller ut en del hormoner som har med tarmen og gjøre... 
Ikke har jeg noe særlig symtomer heller så...

Men nå skal det sies at jeg har flere rundt meg som har fått tvillinger di har det ikke vært synlig på før i uke 16 og oppover og heller ikke hatt noe symtomer...Så det er nesten umulig og vite uavhengi av symtomer eller oppblåst mage...

Livmora er gjerne større etter jo flere svangerskap og, pluss at det avhenger av hvor lenge siden man sist bærte et barn fra...

Håper jeg slipper hvertfall... 

Jeg har faktisk nevnt det for mannen, at tenkt om det er flere der inne... Testet positivt så veldig tidlig (tidligere enn med de første tre),og jeg sliter virkelig med å skjule magen. Den er såklart oppblåst, men har ikke vært så ille så tidlig før!

Håper virkelig at det er bare en liten en - når en har tre fra før og bare skal ha sistemann, så holder det :D

Min kjære samboer hevder at han vet at vi får tvillinger! Han er veldig glad for dette, og sier ting som at de har mye 2 for 1 tilbud på Cubus. Hehe.

Nå er det også slik at min bestemor er tvilling, så undrer jo litt på, for det første, om samboern er synsk

Uansett hva det er så gjør det meg til verdens lykkeligste<3

Back
Topp