Noen som har født...

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Uten å ha hatt noen tegn til modningsrier eller liknende? Har termin nå på mandag og det jeg har hatt av mensliknende smerter er minimalt, bare voldsom strekk i musklene der nede. Har egentlig slått meg til ro med at han ikke kommer før jeg blir satt i gang på overtid. Det er jo ikke så mange dagene til uansett, selvom jeg helst ville hatt han i går :)

Med første hadde jeg absolutt ingen tegn før vannet gikk. Ikke en eneste kynner engang. :)
Hun kom forresten 3 dager før termin.

Med første hadde jeg absolutt ingen tegn før vannet gikk. Ikke en eneste kynner engang. :)
Hun kom forresten 3 dager før termin.
Samme her. Men hgan kom tre uker før termin.

Med første fikk jeg ikke noe reelt "forvarsel" før riene startet :-)

Sist gang hadde jeg bare en del kynnere dagen før det satte igang, og så gikk plutselig vannet:) denne gangen derimot har jeg alle slags vonde tegn og har hatt det en stund.

Med første hadde ikke jeg noe heller (etter som jeg kan huske) før det satt i gang med litt ubehagelige rier som tok seg veldig opp Etterhvert da.
Ikke noe slimpropp, ikke noe blødning, ingen mensensmerter eller nedpress ! Ingenting :-)
(vet ikke om jeg var moden heller for fikk aldri noe sjekk)

Samme nå også bare Litt kynnere. Men tenker samme som deg at jeg forbereder meg til i gangsetting på Max overtid pga at ikke jeg kjenner no :p

Til meg var det stille før stormen alle 3 gangene, 3. gangen var det også helt lukket og veldig umodent 2 dager før fødselen startet

Med første hadde jeg ikke noen tegn før vannet gikk:p
Nr 2 hadde jeg kynnere og stikking i flere mnd før, men ante ikke at vannet skulle gå når d gjorde d:p

Ingen tegn med nr 1... Plutselig gikk vannet og da var jeg i gang med rier etter en time. Spennende å se hva som skjer denne gangen...

Ingenting med førstemann flr riene startet 11 dager på overtid. Med andremann gikk jeg med murringer, menssmerter og kynnere i ukesvis.
Nå har jeg så å si ingen tegn, 1 uke til termin. Er forberedt på å gå over. Har ikke tru på at det skal skje noe i nærmeste fremtid.

Back
Topp