noen som har født på ullevål

squat

Forumet er livet
skal føde på ullevål når den tid kommer, noen som har født der? de har omvisning men da får man ikke sett fødestua[:@]
synes det var llitt rart jeg da... skal ha tvillinger så kommer ikke på hotellet før ett par dager etter fødsel, og har sett bilder på nettet og synes fødestua så litt trist ut

jeg har født på ullevål....avd a....fødestuene er veldig forskjellige noen er store og fine med badekar og andre er knøtt små.....ventestuene er tremannns og uten privatliv.....men du tenker ikke mye på det når du ligger der. Det med omvisning kommer vel ann hvor fult det er kan jo liksom ikke vise frem en fødestue som er i bruk eller er sterilisert og klar for ny fødsel....men på barsel avd er de helt topp....det er så koselig der jeg ble flyttet over på hotellet etter to netter og savnet barsel etterpå, men det vart godt å ha mannen der.

ok så bilder av en fødestue, og den så ikke videre koselig ut akkurat, men har vel ikke så mye valg kanskje skal på avd b. må ligge på barsel ett par dager jeg også siden vi skal ha to,godt å høre at du trives der

jeg var innom en fødestue da de satte igang fødselen min og den var varm gul farge på veggene en stol til pappan og seng....ja også et knøttlite bad....den jeg var på seinere var stor så vi fikk hver vår seng å slappe av i og jeg hadde stort bad med dusj og badekar.....tror alle fødestuene er forskjellige og det er bare tilfeldig hvilken du får...men vil vel tippe at siden du skal ha to får du en med litt str på.... ønsker deg lykke til [:)]

hehe kanskje jeg skal ringe inn og si at jeg gjerne vil ha det største rommet? skulle vært artig å hørt hva de sa der da[:D]

Jeg så oxo de bildene på nettet, men når jeg var der på omvisning syns jeg ikke rommene så så triste ut...

Back
Topp