Noen som har født på kongsvinger?

Helenewest

Forelsket i forumet
Fødte første på gamle ahus, andre på nye ahus, og vurderer nå kongsvinger med tredje. Noen som har erfaringer? Har hørt at de har mye bedre oppfølging. Med første fikk jeg grei oppfølging, men med andre lå jeg mer eller mindre alene så dro hjem etter 24 timer. Ønsker å kunne nyte det litt mere nå som det mest sannsynlig blir siste. Og ønsker å kunne bli sett litt mer. Noen som har innspill? Eventuelt andre steder? Bor i eidsvoll.

Fødte første på gamle ahus, andre på nye ahus, og vurderer nå kongsvinger med tredje. Noen som har erfaringer? Har hørt at de har mye bedre oppfølging. Med første fikk jeg grei oppfølging, men med andre lå jeg mer eller mindre alene så dro hjem etter 24 timer. Ønsker å kunne nyte det litt mere nå som det mest sannsynlig blir siste. Og ønsker å kunne bli sett litt mer. Noen som har innspill? Eventuelt andre steder? Bor i eidsvoll.

Har født på Kongsvinger, og var veldig fornøyd. De er veldig imøtekommende i forhold til egne ønsker. God oppfølging, fikk stort familierom alene til tross for at det var mange fødsler på det tidspunktet. og fikk selvsagt være der så lenge jeg ønsket det. De ansatte der er veldig trivelige, og flinke til å "se" deg :) Samtlige av mine venninner har også født der, og jeg har kun hørt gode ord om føden på Kongsvinger.

Da blir det nok kongsvinger! Har sett litt på Hamar/Elverum også, så må ta en liten vurdering. Må se litt på reisevei også, da andremann kom på 1,5 t fra riene startet!

Født på nye ahus to ganger og vært veldig fornøyd med føde A og barselhotellet. Far har fått vært med og vi har hatt en flott tid med lille før vi dro hjem. Bedre andre gangen da vi var mer trygge i rollen.
Ønsker det samme nå.
Bor forresten i samme kommune som deg

Sniker fra oktober ;) jeg fødte min første på Kongsvinger :) å er kjempe fornøyd, med både jordmor under fødselen og barnepleierne etterpå :) koselige damer å kom innom bare får å høre at alt var bra flere ganger :)

Født på nye ahus to ganger og vært veldig fornøyd med føde A og barselhotellet. Far har fått vært med og vi har hatt en flott tid med lille før vi dro hjem. Bedre andre gangen da vi var mer trygge i rollen.
Ønsker det samme nå.
Bor forresten i samme kommune som deg

Hvor hen i kommunen bor du da? Vi bor på Råholt/Eidsvoll verk :)

Ser ut som det blir kongsvinger på oss, så får ambulansen møte oss på halv veien om det går for fort :)

Back
Topp