Noen som har født på Kalnes sykehus?

Som vil dele sin erfaring om oppholdet før og etter fødsel? ☺
Bare godt å si! :) Selv om de hadde sykt mye å gjøre følte vi oss ivaretatt hele veien. Hadde jm tilstede hele tiden. Alle som var innom etter fødsel var hyggelige og behjelpelige. Jeg var jo annengangs, så trengte ikke like mye oppfølging nå som sist. Enerom til alle i utgangspunktet. Men den dagen jeg dro hjem måtte de legge to på enerommene, da kapaisteten var (og er) helt sprengt. Og noen sov på fødestue.

Før fødsel, tenker du fødepol? Der er de i alle fall helt supre. :)

Bare godt å si! :) Selv om de hadde sykt mye å gjøre følte vi oss ivaretatt hele veien. Hadde jm tilstede hele tiden. Alle som var innom etter fødsel var hyggelige og behjelpelige. Jeg var jo annengangs, så trengte ikke like mye oppfølging nå som sist. Enerom til alle i utgangspunktet. Men den dagen jeg dro hjem måtte de legge to på enerommene, da kapaisteten var (og er) helt sprengt. Og noen sov på fødestue.

Før fødsel, tenker du fødepol? Der er de i alle fall helt supre. :)

Tusen takk for svar. ☺ Dette høres jo veldig bra ut. ☺ Da kan jeg prøve å slappe av litt før jeg blir lagt inn til tirsdag.

Tusen takk for svar. ☺ Dette høres jo veldig bra ut. ☺ Da kan jeg prøve å slappe av litt før jeg blir lagt inn til tirsdag.
Går nok bra! :) Jeg svarte deg jo i ballongtråden også. Hadde forøvrig samme positive opplevelse da jeg fødte i Fredrikstad - og det er jo de samme ansatte. :) Lykke til!

Jeg har bare godt å si. Vi ble godt ivaretatt. Kjempedeilig med alenerom på barsel! Der kan også pappa overnatte. Lurt å laste ned parkeringsapp. Da slipper pappaen å gå ut for å fylle på parkometeret:)

Hade en dålig upplevelse på Kalnes. Fick en jordmor som var ny på Kalnes Og de var hennes första dag där , hon inte visste var allé ting var o frågade mig om var tingen var!!! Helt hopplöst hon var som ett frågetecken hela tiden ! De var mye stress hela tiden , det var för lite bemanning. Nå blev min dotter inlagd på barnintensiven , så etter 3 dagar på föden så blev jag utkastad utan ens og få rum på intensiven, så jag stod og väntade i 2.5 timmar i korridoren på att jag skulle få ett rum. Med alla kläder o väsker og verdisakerna. För mig så var det inget bra den här gången. Men förstår att det är nytt og de tar tid men för en som ska föda för första gången så vill man vara mer trygg og att jordmor skal veta var tingen er og mer säker.

Back
Topp