Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fikk to mannsrom, du får sove med minst mulig på rommet om det er mulig, de har dobbelt- til 4manns rom. De er kjempe flinke på barsel og du vil trives godt!! Fødte i april i fjor, og det var over all forventning, måtte dra hjem etter halv annen dag da, men det gikk bra det og!!
Jeg fødte på ahus i 04, og syns det var kjempe fint å ligge der, selv om jeg lå på 4 mannsrom med to andre. De ansatte er kjempekoselige og er flinke til å passe på knøtten om natta hvis man ikke får sove.. det skal jeg benytte meg mye av når jeg skal dit igjen snart [;)]
Jeg fødte på ahus denne måneden og fikk tomanns rom . Lå der alene helt til siste natta.
De som jobber der er kjempehyggelige, så du har ikke noe å frykte [:D]
jeg fødte på badet på Ahus i november i fjor. He he..... det var flere som ville ut den natta så jeg ble lagt i badekaret på badet og han lille hadde ikke tid til å vente på ledig fødestue han:) Men det gikk helt greit det assa. Jeg lå på firemannsrom, men tror det bare var tre stykker der. Var litt slitsomt med så mange på et rom, det var jo alltid noen som gråt, som regel var det min:( Så jeg var egentlig veldig glad for å kunne reise hjem. Men var fornøyd med de som jobba der og fikk hjelp når jeg ønsket det.