Noen som har født i dag den 22 juli??

proudmummy

Glad i forumet
Jeg husker da jeg fikk vite ny termindato etter ord UL, som ble endret fra 16 til 20 juli, at jeg tenkte jeg garantert kom til å få lillegull den 22 juli. Hadde virkelig ikke lyst til å få han da, sørgedagen til hele landet og litt sånnt. Vet jo det ikke har noe å si, at dagen blir perfekt uansett om jeg hadde født da, men hadde bare slike tanker og følelser....:( Gullet kom den 14, så ble ingen 22 juli baby da.....dere som har fått (eller kommer til å få) i dag, hva tenker dere om dette?

har i mitt stille sinn" bannlyst" denne dagen, bare fordi det er en sørgedag. selfølgelig så ville dette ha blitt dagen til junior for oss, siden me ikkje har nåkke spesiell tilknyttning/kjente som er ramma, men det er nåkke med det, viss du skjønner :)

( har derimot ikkje tørt å seie det høgt, da eg er blitt overtroisk og det er farlig å seie sånt høgt ;))   har to venniner som fødde på den dagen dei sa høgt og tydelig ifra om at en fødsel ikkje passa :D     )

Ingen baby den 22juli, men har selv bursdag igår den 22. Og det er faktisk blitt for jævlig å ha bursdag på en dag der alle sørger og er deppa. Det er en dag der jeg skulle ha kost meg, men føler nå at han dusten har ødelagt den på. Var ute å spiste igår, men hadde ingen glede når alle gikk rundt å sørget :(

Back
Topp