Noen som har født allerede?

Marsjenta87

Andre møte med forumet
Når kom baby ifht termindato? Hvordan gikk fødsel? Og ble det kjønnet dere hadde fått beskjed om på ultralyd?
 
Dett har jeg også lurt på, men jeg krysser fingrene for at ingen kan svare ja på denne.
 
Jeg har også lurt på det, nå nærmer jo en liten del av oss seg termin. Jeg er 35 uker i dag, 3 dager unna når eldste ble født! (Det var ikke spontan fødsel da)
 
Spennende med fødselstråd og hvem som blir først ut! Håper likevel alle bebisene holder seg inne bittelitt til, selv om noen her nærmer seg uke 37 med stormskritt! :nailbiting::happy:
 
Fødte en gutt i går 30.3 kl 9.33, uke 38+4! Det startet med vannavgang kl 3.30 fredag 29.3, vi dro inn til sykehuset fredag formiddag for sjekk og så begynte riene av seg selv i løpet av dagen. Fint å slippe altfor mye venting eller å bli satt i gang - babyen var åpenbart veldig klar for å komme ut :)
 
2 dager til termin, og jeg håper virkelig jeg føder noen dager etter, trodde aldri jeg skulle si det :oops: men mannen er syk, omgangssjuken, å jeg vil ikke føde alene :sorry:
Håper det går over fort og at babyen venter noen dager til :Heartred
 
Spent på om det kommer noen flere helt på tampen av mars og om det blir mange 1. aprilbabyer! :dummy: :dummy1::dummy::dummy1:
 
2 dager til termin, og jeg håper virkelig jeg føder noen dager etter, trodde aldri jeg skulle si det :oops: men mannen er syk, omgangssjuken, å jeg vil ikke føde alene :sorry:
Har hørt at omgangssyken kan trigge fødsel, men jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å føde med den kvalmen og alt som følger med. Så kanskje prøv å hold litt avstand om ikke du er smittet allerede!
 
Har hørt at omgangssyken kan trigge fødsel, men jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å føde med den kvalmen og alt som følger med. Så kanskje prøv å hold litt avstand om ikke du er smittet allerede!
Ja jeg leste det å fikk litt skrekken. Så har vaska mæ rundt, å fra han ble dårlig har vi ligget på hvert vårt rom. Så håper jeg slipper unna ..:smiley-ashamed004
 
Back
Topp