Noen som har fått vonde kynnere?

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Er det noen fler her som får såpass sterke kynnere nå at det nesten føles ut som rier??

De siste to-tre dagene har jeg plutselig fått noen vonde "kynnere" etter hverandre men så har de forsvunnet igjen. Blir så bekymra når vi ikke helt vet hva det er..

Magen blir hard, jeg kjenner hodet til babyen blir presset nedover og jeg kjenner det også godt i korsryggen når det kommer. Kommer med ca 15-20 min mellomrom men så gir det seg etter en times tid og da er det jo ingen vits å ringe noen steder. Kan det bare være modning? Flere som har opplevd lignende? Er ikke bare å dra til sykehuset heller siden det er 3 timer unna, så vil finne ut om jeg burde reagere på dette hvis det skjer igjen..
 
Sånn har jeg det! Utrolig slitsomt:( har vært på kontroll for di og der sier dem at dessverre er det noen som e mere plaget en andre:( men man kan trøste seg med at livmoren får trent seg godt til fødsel:) dette er mitt 3dje svangerskap å har hatt d slikt med alle. Nr 1 kom uke 36, nr2 uke 38. Nå er jeg 34 uker så får se hvor lenge jeg har igjen :p
 
Er sånn her også. Kynnerne blir gjerne hyppigere jo lenger man kommer, og kan ofte føles som rier. Men de aller fleste kjenner godt forskjell på rier og kynnere når man først får rier:)
 
Sånn har jeg det! Utrolig slitsomt:( har vært på kontroll for di og der sier dem at dessverre er det noen som e mere plaget en andre:( men man kan trøste seg med at livmoren får trent seg godt til fødsel:) dette er mitt 3dje svangerskap å har hatt d slikt med alle. Nr 1 kom uke 36, nr2 uke 38. Nå er jeg 34 uker så får se hvor lenge jeg har igjen :p

Fint å vite at det er flere i samme båt.. Er mitt 2 svangerskap og forrige gang hadde jeg også litt ekstra plager med kynnere men ikke så mye som denne gangen. Vannet gikk i uke 39 så da var jeg klar. Vi får se om jeg også føder tidligere denne gangen da pga disse sterke kynnerne;)
 
Er sånn her også. Kynnerne blir gjerne hyppigere jo lenger man kommer, og kan ofte føles som rier. Men de aller fleste kjenner godt forskjell på rier og kynnere når man først får rier:)

Ja jeg tenkte at siden det er 2. Gang jeg føder så kom jeg til å kjenne forskjellen men den gang ei.. :facepalm:
 
Fått noen sånne innimellom jeg også, tar det som et godt tegn - livmoren trener :)
 
Back
Topp