Noen som har fått vite kjønn?

Trultemor86

Elsker forumet
Tenker av dere som har kommet lengst.. ;)

Vi skal på UL på torsdag. Da er jeg startet på min 14.uke.
Fikk vite det med de to andre så tidlig, så krysser fingrene! Er så nysgjerrig ;)

Jeg skal inn 2. November, da er jeg 14+3, hååååper jeg får vite noe da :) :)

Har du noe følelse på hva det er? Har du hatt det tidligere, og hadde du rett da? :)

Jeg skal på tul i morgen, da er jeg et sted mellom 11 og 12 uker, regner ikke med å få vite kjønn da, men hadde vært artig. Jeg har ei venninne som fikk vite det i uke 11 :)

Kan man få vite kjønn så tidlig ? :o

Jeg har bestilt et ekstra ultralyd etter uke 14, for fikk ikke time til OUL før 22.12. Det synes jeg var alt for lenge å vente :P

Jeg skal på tul i morgen, da er jeg et sted mellom 11 og 12 uker, regner ikke med å få vite kjønn da, men hadde vært artig. Jeg har ei venninne som fikk vite det i uke 11 :)
De har ikke lov til å si noe før uke 12 på grunn av abortloven. Så får satse på at du er 12+noe når du er på ul :-)

Jeg skal inn 2. November, da er jeg 14+3, hååååper jeg får vite noe da :) :)

Har du noe følelse på hva det er? Har du hatt det tidligere, og hadde du rett da? :)
njaaaa.. jeg mener at magefølelsen min har stemt tidligere. Men igjen så fikk jeg jo viste det relativt tidlig i svangerskapene hva det var :) Jeg har veldig lyst på en jente til! haha, så da tror jeg jo også at det er en jente :p har du en magefølelse??

Kan man få vite kjønn så tidlig ? :eek:

Jeg har bestilt et ekstra ultralyd etter uke 14, for fikk ikke time til OUL før 22.12. Det synes jeg var alt for lenge å vente :p
Ja, jeg fikk vite det med begge i ca uke 14-15. Med nr 1 såg jordmor ikke kjønnet men fosteret var veeeldig feminint så hun sa at hun var 90% sikker på at det var jente, og hun hadde riktig :) med nr 2 var jordmor ikke i tvil i uke 14.. det var en gutt :D

njaaaa.. jeg mener at magefølelsen min har stemt tidligere. Men igjen så fikk jeg jo viste det relativt tidlig i svangerskapene hva det var :) Jeg har veldig lyst på en jente til! haha, så da tror jeg jo også at det er en jente :p har du en magefølelse??

Jeg har følt veldig sterkt at det er en jente siste uka, men jeg har ingen ønsker, så blir spennende å se :D

Ja, jeg fikk vite det med begge i ca uke 14-15. Med nr 1 såg jordmor ikke kjønnet men fosteret var veeeldig feminint så hun sa at hun var 90% sikker på at det var jente, og hun hadde riktig :) med nr 2 var jordmor ikke i tvil i uke 14.. det var en gutt :D

Å så gøy! Da håper jeg egentlig at det er mulig å se når vi skal på den ekstra ultralyden :D De som har fått vite det hittil er overbevist om at det er jente, og de tror både jeg og samboeren også :P Så vi får da se om magefølelsen stemmer :D

Forrige gang fikk jeg vite kjønn da jeg var i uke 13:-) Var inne til en sjekke etter en liten blødning og da spurte legen på sykehuset om jeg ville vite kjønn:-)

Back
Topp