Noen som har fått vite kjønn enda? :)

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Jeg skal på neste UL når jeg er 12+6 - og håper virkelig de kan se kjønnet :)
Har noen av dere fått vite kjønn enda? Evt hvor langt var du på vei? :)

Sist svangerskap så vi (riktig) kjønn i uke 14+0. Ei venninne var på ul i uke 13+noe, fikk vite det var gutt, men på OUL viste det seg å være jente.

Skal på tul i uke 12 jeg og, men tror ikke jeg vil høre noe kjønnsgjetting helt enda, så tidlig. For sikkerhetsskyld.

Vi skal på TUL 7/2, da er jeg 13+1. Jeg vil han skal se etter kjønn. Skal til Lundring på Jessheim, som er kjent for å være god på akkurat det med å se kjønn.

12 februar skal jeg på tul, er da 14.5 uke ca. Håper og regner med han kan se kjønn da.

Var på ul 13+2, da så de ikke etter kjønn.. må innrømme at jeg var opptatt av så mye annet at jeg glemte å spørre om det også. Men det ble ikke automatisk sett etter hvertfall :)

Jeg skal på neste UL når jeg er 12+6 - og håper virkelig de kan se kjønnet :)
Har noen av dere fått vite kjønn enda? Evt hvor langt var du på vei? :)
Tror 12+6 er i tidligste laget, forstod at de kan begynne å se det i slutten av uke 13 :) Jeg skal på ultralyd når jeg er 14+4 og da sa hun at vi muligens kunne se noe :)

Jeg var på TUL i uke 13. Spurte faktisk om de kunne se kjønn, i tillegg at alt var bra da:) Men de sa at hadde vært i uke 14 så kunne de sett de. Så må nok vente til OUL før jeg får vite det da...

Var så tidlig som uke 9. Så fikk sett det viktigste, et bankende hjerte :Heartbigred alt for tidlig å se kjønn å da.

Back
Topp