Noen som har fått vite feil kjønn ved UL?

mammaidesember

Glad i forumet
Har noen fått vite kjønnet ved UL og kjøpt rosa/blått og ved fødsel fått seg en overraskelse? og hatt masse kjoler også var det gutt for eksempel? Hørt det har skjedd før, burde man heller kjøpe nøytralt babytøy?

Sent from my iPhone using BV Forum

Foreldrene til kjæresten :P
De ventet jente og så kom han..

Et par jeg kjenner fikk beskjed på oul og ul dagen før fødsel at de ventet jente, hadde nesten bare rosa klær og kjoler. Ut kom en gutt :p

Ja vet av noen som har opplevd det :) vi fikk se gutt å gutt kom ut :) litt skummelt å bare kjøpe rosa eller blått, en vet jo aldri :)

Ei venninne opplevde det, det sies jo at det skjer oftere at de tar feil med jenter enn gutter.

Fikk vite jente på oul, gjenstår å se hva som kommer i desember :P jeg vil ha mest mulig nøytrale klær uansett, men vanskelig å finne :/ på ul/oul så ser de etter utstyret til gutt. Ser de ikke det, tar de utgangspunkt i jente. Sjeldent de tar feil, men er alltid unntak. Få som er i tvil om de ser en gutt, men ei "jente" Kan gjemme utstyret ;) kronglete forklart :p

bruker denne (u)smart(e)telefonen

Synes tendensen er at veldig mange har hørt om noen som kjenner noen som har opplevd det,
Men har sjelden snakket med noen som har opplevd det :) kan være en tilfeldighet ...

På OUL fikk vi vite at det va en gutt i magen min.
I uke 37 på ultralyd va legen 99.9% sikker på at det va jente.
I uke 38 på ultralyd så vi alle sammen at det va gutt.
Ut kom en gutt ;)

Veit om ei som hadde fått vite at det va gutt i magen hennes.
E syntes ikke ho hadde typisk guttemage og sanset at det va jente. (ser/føler ting som ikke alle andre gjør)
Sa ikke noe da e e bare bekjent med henne.
Ut kom ei jente ;)

Ikke selv, men kjenner til flere tilfeller der det har skjedd :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Fetteren til sambo og kjæresten hans, fikk vite under svangerskapet at de ventet en gutt. De hadde handlet inn og fått mye blått, og ventet på at lille Sebastian skulle komme til verden, men ut kom lille Amalie i stedet :)

Back
Topp