Noen som har fått vite feil kjønn å UL i uke 15?

Bkno6536392

Flørter med forumet
Hei :)

Lurer på om noen har fått vite feil kjønn på UL i uke 15?

Jeg fikk vite jente ved 12 +3, 13 +4 og 14 +3. Nå i uke 15 +2 viser det tydelig gutt. Kan tenkes at det har vært en litt sen reisning/ utvikling enn det som er normalt. Jordmoren var ganske sjokkert over funnet nå :)
MEN i og med at det er sagt jente 3 ganger og nå gutt så lurer jeg på- kan de ta feil den veien også? Noen som har fått beskjed om gutt i denne alderen eller senere, så er det egentlig en jente?

Jeg så tydelig pung og penis fra "Potty shot" vinkel! :) Så jeg føler på meg at dette ikke er feil, men den lille tvilen er der pga at de har sagt jente 3 ganger.

Begge kjønn er mer en velkommen <3 Så det er ikke det det handler om!

Takker for svar!

Ja, det ble sagt gutt da jeg var 12+5, så mente gynekologen jente da jeg var 15+0, men det viser seg nå å være en gutt likevel da jeg var på ny ul 18+0. Skal ha oul når jeg er 19+4, spent om de to viser samme kjønnene da også. (Venter tvillinger)

Flere på termingruppa mi som har opplevd å få vite jente, så er det egentlig gutt. Skjeldent andre veien, da det er mye enklere å se at det er gutt :p

Flere på termingruppa mi som har opplevd å få vite jente, så er det egentlig gutt. Skjeldent andre veien, da det er mye enklere å se at det er gutt :p

Ja, det er sammen vei som meg :) Vet at det er den mest vanlige veien å ta feil. Haha, ja gutt ser man jo ofte at er gutt. Men hørt om hovne kjønnslepper og klitoris som blir antatt som gutt også.

Ja, det ble sagt gutt da jeg var 12+5, så mente gynekologen jente da jeg var 15+0, men det viser seg nå å være en gutt likevel da jeg var på ny ul 18+0. Skal ha oul når jeg er 19+4, spent om de to viser samme kjønnene da også. (Venter tvillinger)

Ååh, spennende da. Får håpe de ser rett nå, eller så får du deg kanskje en fin o erraskelse ved fødselen :)

En bekjent fikk beskjed om gutt på OUL, men ut kom en jente.

Fikk beskjed om jente i uke 16 og gutt i uke 19. Ut kom en gutt.

Er vel ofte derfor mange gynekologer "nekter" å uttale seg om kjønn før uke 15. For i mange tilfeller så er ikke kjønnet tydelig nok på en UL før uke 15.
Så tenker nok at OUL også vil si en gutt.

Fikk vite jente i 14+1 (som var 13+4) og på 18+5 ble det bekreftet. Var på UL forrige uke på 24 uker, og jordmor mente fortsatt jente. Har ny UL/vekstkontroll neste uke (uke26) så blir spennende å se om hun ligger godt til fior å se det da. Gjemte seg litt forrige uke. Skal sier at på privat UL på 13+4 var jm DØNN sikker på jente. Så ingen guttedeler, men derimot tydelige kjønnslepper, sa hun.

Kjenner en som fikk vite jente på tidlig og ordinær ul, men som tok en ul en uke før fødsel som da viste gutt (det var en gutt).

Var på UL i dag 15+0, han var temmelig sikker på jente :) jeg sa til han at det kanskje var fort gjort å se feil så tidlig, men han mente at det var ikke noe problem å se, fikk se kjønnslepper, og det så jo helt annerledes ut enn med sønnen når vi fikk vite kjønn på han. Men tror det uansett kan være greit å ha i bakhodet at de kan ta feil, for det har jo skjedd :)
Jeg venter med å kjøpe inn til etter OUL i tilfelle, men måtte kjøpe én rosa body i dag da :hilarious:

Back
Topp