Noen som har fått tydelig gravid mage?

Milla-25

Blir kjent med forumet

Jeg har fått litt mage,sånn liten tutt som står ut rett under navelen. Men er enda så liten at det er ikke sånn at den skriker jeg er gravid. Føler kanskje heller d ser ut som jeg har spist litt godt med godis i det siste:P
Gleder meg til den tar litt mer form og blir større:)
Noen av dere som har fått tydelig mage?


Lurte på om dere har begynt å tenke på hva dere skal ha på dere på julaften/nyttår?
Er vel 21 uker da,vis termin datoen min er rett nå...å da vil jeg tro at magen er blitt ganske så stor!
Tenkte å ha på en kjole...men så var det hvor man finner pen kjole for gravide?
 
Ja, jeg fikk det også veldig tidlig med sønnen min. Kan nesten ikke skjule magen lengre : P
 
Magen poppet liksom ut rundt uke 10 denne gang og tror jeg har like stor mage nå i uke 12 somjeg hadde i uke 15 sist. Er fortsatt ikke "skikkelig" gravid, men tror nok at alle som khenner meg ser at jeg er gravid ;)
 
Jeg har en tydelig liten gravidmage. Jeg kan ikke gå med mine gamle bukser lengre, så her er det bare gravidbukser som gjelder :-)
 
Jeg ble så oppblåst allerede i uke 6, og har "slitt" siden da med å skjule magen. Nå er det ganske tydelig at jeg er gravid for de som kjenner meg. Forrige svangerskap hadde jeg nok tilsvarende mage som nå da jeg var rundt uke 20! (Er 11 nå)
 
Jeg ble så oppblåst allerede i uke 6, og har "slitt" siden da med å skjule magen. Nå er det ganske tydelig at jeg er gravid for de som kjenner meg. Forrige svangerskap hadde jeg nok tilsvarende mage som nå da jeg var rundt uke 20! (Er 11 nå)
 
Ja skikkelig,og en på jobben er 2 uker lengre enn meg på vei og hun har ikke anntydning til mage.... Er omtrent slik jeg var i uke 20 med første vil jeg tro...... umulig å skule denne magen
 
Har en bra kul der nå ja, men prøver å sjule den ute blandt folk enda. Men har snart ikke store nok gensere, de klistrer seg liksom inn mot magen ;) men nå skal alle få vite på mandag, så sa har det ikke så mye å si om folk ser :)
 
Har også sånn 20 ukers mage her ! Fra slik det var sist! Her er et bilde fra i forrige uka da jeg var 12+1 :)

Photobucket Pictures, Images and Photos
 


memape skrev:
Har også sånn 20 ukers mage her ! Fra slik det var sist! Her er et bilde fra i forrige uka da jeg var 12+1 :)

Photobucket Pictures, Images and Photos

 Åh,så fin mage du har:)
 
Hehe takk! Den er sånn hele dagen! Foreldre i barnehagen jeg jobber i gratulerer meg! Syns dt er helt rart å få mage SÅ tidlig, jM sa "ja her ser jeg jo med det blotte øye hvor du har vokst! Bra livmorvekst!! " hehehehe måtte le litt!
 
Ja her er det mage! Veldig gøy å få mage så tidlig. Det hadde jeg ikke første gang!
 
Ja, jeg har skikkelig mage. Ser liksom ikke bare tjukk ut lengre ;) men jeg skjuler den ennå litt - må se om jeg moter meg opp og forteller på jobben på mandag. Litt redd for reaksjonen - for jeg vet de kanskje vil få vansker med å skaffe vikar...men så begynner bekken og skrante litt så er jo kjekt om folk rundt får vite litt om ståa....er jo 15 uker i morgen <3>
 
Ja, stor mage og kan ikke skjule det lenger, er nok mange som tenker sitt...:)
 
føler jeg har helt flat mage jeg :/:/ er andre gangs gravid.. så hvor er magen... ?????? litt utålmodig kanskje :P
 
Hei :)
Er 12+1 med min nr 3, har allerede hatt ganske stor mage i 1,5 mnd! :S men e litt morsomt også da! :)
 
Jeg er 14+5 idag å har en kjempekul allerede :p folk tror jeg er lenger enn jeg er ;) hihi :D
 
Magen begynner å komme greit frem hær å nå! :) 

 
Back
Topp