Noen som har fått synlig mage?

Mammatilnora+lillefrø

Andre møte med forumet
Hei alle sammen:) Har vært her inne ganske lenge og lest, første gang jeg skriver innlegg. Er 11+3 idag og lurer på om det er flere her inne som har fått synlig mage allerede? Begynner å lure på om det kan være to der inne^^,

Oh yes!! Ser ut som jeg er 5 måneder på vei:D Er 12 uker idag... Jeg har også lurt på det, men på de to ultralydene jeg har vært på ser de bare en, så da er det nok det. Er tredjegangs så det har nok en sammenheng :p;)

Så godt å høre :D Leste på andre forum på nett hvor flesteparten klarte skjule magen helt til uke 20, men det klarer jeg ikke. Har fått en grei kul allerede :) Håper bare jeg klarer å skjule den til 17. Oktober, skal på første legebesøk/svangerskapskontroll da og vil ikke fortelle sjefen om det før den tid :p

De fleste erfarer at magen er litt oppblåst og tenker at den synes. Sist svangerskap tok det tid før jeg fikk en "kul" som en ofte forbinder med å være gravid.

Jeg var oppblåst, men det fikk fint å skjule det

Nå er jeg 10+3 med mitt andre svangerskap. Er oppblåst på kvelden, men det synes ikke noe ennå

De fleste erfarer at magen er litt oppblåst og tenker at den synes. Sist svangerskap tok det tid før jeg fikk en "kul" som en ofte forbinder med å være gravid.

Jeg var oppblåst, men det fikk fint å skjule det

Nå er jeg 10+3 med mitt andre svangerskap. Er oppblåst på kvelden, men det synes ikke noe ennå

Ser den, jeg var oppblåst tidligere, men føler ikke jeg er det nå lengre.
Har en liten kul på magen hele dagen og klarer ikke skjule/holde den inne lengre.
Kan være at jeg har lagt på meg litt. Men har fått bekrefta fra to kollegaer som vet om graviditeten at det er en tydelig liten gravidkul. Hu ene av dem ble ikke fortalt om graviditeten, men gjetta seg til det:p

Hadde litt mage frå før sist svangerskap. Ikkje mykje. No virker den mykje større. Tydelig for meg at noe dytter bakfrå, men ser berre tjukk ut.

Jeg har ingen mage å skryte av enda. Oppblåst teller ikke jeg helt som babymage :P

Når jeg ligger har jeg en liten kul på magen, når jeg står derrimot så ser jeg ut som om jeg er halvveis allerede (10+4uker på vei).

Forrige gang klarte jeg å skjule mage til uke 23-24, men tror det kan bli hakket vanskeligere denne gangen:D Nå er jeg 14 uker, og ser bare litt småchubby ut, haha:laughing002

Med første kunne jeg gå noen måneder. Denne gangen fikk jeg mage med én gang. Ser jo ut som 9 mnd nå! 13 uker i morgen. :O

Jeg har en del ekstra kg fra før, og med bakovervendt livmor tar det nok litt tid før magen titter frem. Var på tidlig UL i dag og jordmora klarte ikke å lokalisere livmor selv om jeg har barn fra før... 11+4 i dag

Super oppblåst og ser ut som 9 mnd men er bare 6 uker.. Ingen klær omtrent passer lengre, litt kjedelig før nyheten er offentlig. ..

Back
Topp