Noen som har fått svangerskapspapir da?:)

Ooi spennende! Får nok ikke før den første vanlige kontrollen. Har vært hos legen, men fikk ikke da. Er vel for tidlig nå. Leste at de hadde fått nytt helsekort nå?
 
Jeg skal til legen på onsdag. Får se hva som blir gjort da. Er da 4+3 bare. Så tror ikke jeg får papirer. Men håper jeg får UL kjapt!
 
Ooi spennende! Får nok ikke før den første vanlige kontrollen. Har vært hos legen, men fikk ikke da. Er vel for tidlig nå. Leste at de hadde fått nytt helsekort nå?
Ja det leste jeg også rett etter jeg hadde vært der. Men fikk det gamle jeg hvertfall :)
 
Jeg fikk for to uker siden. Skal til legen i morgen og fylle ut og få svar på prøver. :-) Jippi!
 
Jaja. Håper jeg får det nye :p Men det tar brått litt tid før de blir gitt. Man vil vel bruke opp dem gamle først.
Syns det gamle er greit jeg :p var ikke så mange forandringene de hadde gjort heller syns jeg?:s står jo nesten de samme tingene :) men ja de gjør vel det :p
 
Fikk idag. Er i uke 6-7 ca. Var samma innhold som den gamle bare at deler av denne ble skrevet på PC og så printet. Om det er den nye da.
 
Bare jeg som har første kontroll på nyåret? Da er jeg 10+3. Er det unormalt?
 
Bare jeg som har første kontroll på nyåret? Da er jeg 10+3. Er det unormalt?
Nei, det er fin tid for den første timen :-)

Jeg skal på ul før jul pga ivf. :-) Første time hos lege eller jordmor har jeg tenkt å bestille på nyåret engang. De får ikke sjekket så mye i starten uansett, mest samtale.
 
Bare jeg som har første kontroll på nyåret? Da er jeg 10+3. Er det unormalt?

Helt normalt. Jeg hadde komplikasjoner i 1 svangerskapet og må på tidlig kontroll. Ellers ville jeg ikke gått så tidlig.
 
Back
Topp