Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det du beskriver der ligner på det jeg hadde i helgen. Helt utrolig verk i kroppen og spesielt nedover beina ja.. Bedre nå men kjenner fortsatt littJeg syntes det var helt merkelig med vondt i korsrygg som strålte ned i begge lår og bein. Var nummen når jeg både satt, stod og lå. Det varte i to dager også gikk det over etter mye tøying og massasje.. Men for alt jeg vet kan det plutselig komme tilbake.. Håper ikke det, for godt var det ikke :/
Jeg syntes det var helt merkelig med vondt i korsrygg som strålte ned i begge lår og bein. Var nummen når jeg både satt, stod og lå. Det varte i to dager også gikk det over etter mye tøying og massasje.. Men for alt jeg vet kan det plutselig komme tilbake.. Håper ikke det, for godt var det ikke :/
Ja, da er det nok ikke godt neiDet du beskriver der ligner på det jeg hadde i helgen. Helt utrolig verk i kroppen og spesielt nedover beina ja.. Bedre nå men kjenner fortsatt litt
Ille følelse[emoji27] håper vi slipper noe mer slikt tull [emoji28]Ja er akkurat slikt jeg også har det [emoji33]krysser fingrene for at dette ikke er starten [emoji85]
Jeg støvsugde på lørdag og har vært veldig øm og støl i korsryggen siden det..
Har problemer med bekkenet alt ja. Men hadde ikke forventet noe annet. Bare håper å klare holde det noelunne i sjakk denne gangen
Sleit med ryggen helt siden fødselen. Tror det er bivirkning av epidural da det er bare et punkt midt på ryggen som plager når jeg sitter eller ligger på ryggen. Ikke noen problemer med å stå eller gå. Har bestilt fastlegetime før jeg fant ut jeg var gravid. Vet ikke om jeg bør nevne det. Tviler på at det er mulig å kjøre noen undersøkelser av ryggen nå. Eller?
Men er det da fastlegen som henviser eller må jeg finne selv?Fysioterapeut kan jo være aktuelt å gå til- det vurderer jeg![]()
Det var veldig ille i helgen. Nå kjenner jeg bare bittelitt. Kjentes ut som om jeg hadde sprunget maraton og hadde gangsperre i hele kroppen.Ja, da er det nok ikke godt neivart i mange dager?
Æsj da. Høres absolutt ikke bra ut. Godt å høre at det har bedret seg. Krysser fingrene for at det ikke blir verreDet var veldig ille i helgen. Nå kjenner jeg bare bittelitt. Kjentes ut som om jeg hadde sprunget maraton og hadde gangsperre i hele kroppen.
Så lenge det ikke er tegn på noe galt så er det greit egentligÆsj da. Høres absolutt ikke bra ut. Godt å høre at det har bedret seg. Krysser fingrene for at det ikke blir verre![]()