Noen som har fått positiv test på 7,8,9dpo?

Happyflappy

Flørter med forumet
Holder på å bli gal av å ikke vite :eek:er ikke prøvere og egentlig ferdig med barn. Men nå har jeg hatt sykt mye strekk i livmor siden etter eggløsning. Føler meg mett hele tiden på en måte. Press og trykk i livmor osv. tok en Make sure strimmel i sta, men den var negativ. Er jo bare 7 dpo:facepalm: er det noen der ute som har fått positiv så tidlig eller 8-9 dpo?
 
Jeg testet ikke positivt før 10 dpo, nooooe svak antydning før det men kunne likegodt vært skygge eller ingenting
 
Testet positiv 7DPO denne gangen. 9DPO i tidligere svangerskap.
 
Sniker.
Tidligste jeg har fått positiv, er kveld 9dpo. (Og da ikke helt KLART positiv, men en svak kanskjestrek).
 
Jeg fikk positiv test 8 DPO! :)
 
Jeg fikk positiv 9 dpo :happy: Kan være jeg hadde sett noe 8 dpo også, men testa ikke.
 
Vet ikke helt hva jeg skal si :nailbiting: vi er ikke prøvere og er egentlig ferdig med barn. Min eldste blir 20 i år:nailbiting: jeg er 41 år, blir 42 i sommer. Er tydeligvis veldig fruktbar selvom. Var kun en gang at mannen glemte seg og trodde jeg gikk på pilleno_O har kun hatt 2 mnd pause pga bivirkninger og drit på de.
 
Tidligste jeg hat fårr positiv er 6dpo. Denne gangen fikk jeg svakt positive tester 8dpo :love017
 
Var ikke tvil lengre på 9dpo.. har testet ca hver dag siden og er nå 5+0 idag og brukte opp siste testen. Har steget jevnt og nå er den like sterk som kontrollstreken :) så da blir det vel en liten en til i november :Heartbigred
Gratulerer så mye :Heartred
 
Var ikke tvil lengre på 9dpo.. har testet ca hver dag siden og er nå 5+0 idag og brukte opp siste testen. Har steget jevnt og nå er den like sterk som kontrollstreken :) så da blir det vel en liten en til i november :Heartbigred

Fiiine testen :love017 Gratulerer så mye med spiren❤️
 
Back
Topp