Noen som har fått PÅVIST svineinfluensa?

Grete71

Forumet er livet
Hvordan gikk/går det? Skikkelig syk, eller som en vanlig influensa?

Eller kjenner du noen som har fått det påvist?

Dytt!

Min kjæreste har hatt det. Han fikk veldig høy feber, og ble veldig fort sliten. Tror det var som en vanlig influensa for han.
De ville ikke ta han inn på legekontoret, så han fikk ikke sjekket om det virkelig VAR Svineinfluensa, men alt tyder på det.

Jeg ble ikke smittet selv om vi var oppi hverandre hele tiden.

Søster har fått påvist, hun lå i tre dager og var hvit i huden, svetten rant, spiste ikke, drakk bare vann.
Så hun var skikkelig syk, ekkelt altså[&:]
Hun er bedre nå da[:)]

Her har hele familien vært skikkelig syke med influensa.

Erle Marie hadde visst kraftig influensa i følge legevakten, med feber på 40,5 i nesten en uke. Rikke var så syk og utviklet lungebetennelse at hun ble lagt inn på sykehuset, men ingen av oss har fått påvist svineinfluensa for de tester ikke lengre!

Synes de godt kunne testet de små, men legen sa det ikke spilte noen rolle for behandlingen og derfor var det ingen grunn til å teste. Men det sitter lenge i og selv om det er 5 uker siden vi begynte å bli syke er ingen av oss 100% frisk ennå!

Er forferdelig dårlig gjort å ikke teste, egentlig!!! MEEEEEEN når det er sagt, så leste jeg før helgen hvordan denne testen blir tatt, og det fristet egentlig ikke.. Var ikke noen blodprøve, nei.... Det var sånn q-tips-greier langt oppi nesa og nedi svelget.... [&:]

Back
Topp