Sjokoladedilla:)
Blir kjent med forumet
Tittelen sier sitt.. Jeg har aldri vært så kvalm før, og det er ikke et alternativ å være hjemme hele dagen.. Noen som har fått medisiner mot kvalme? Erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tittelen sier sitt.. Jeg har aldri vært så kvalm før, og det er ikke et alternativ å være hjemme hele dagen.. Noen som har fått medisiner mot kvalme? Erfaringer?
Dere som er mye kvalme, når er det værst?
Jeg føler at den værste kvalmen har gitt seg, men kjenner absolutt mest ubehag når jeg lager mat og på kveldstid, pluss når jeg er sulten....
Forrige graviditet var jeg veldig morgenkvalm, og aldri kvalm på kvelden.
Jeg måtte bare gå å legge meg nå pga kvalmen ble så intens... Huff, skal på jobbreise med hele selskapet i morgen og har ikke pakket engang, men det har jeg ikke energi til nå kjenner jeg.Her svinger det veldig. Er alltid veldig dårlig på morgenen. Av og til er jeg enda verre på ettermiddagen og noen ganger sent på kvelden når jeg skal legge meg. Blir ikke klok på denne kvalmeneneste stabile er morgenkvalmen.
Dere som er mye kvalme, når er det værst?
Jeg føler at den værste kvalmen har gitt seg, men kjenner absolutt mest ubehag når jeg lager mat og på kveldstid, pluss når jeg er sulten....
Forrige graviditet var jeg veldig morgenkvalm, og aldri kvalm på kvelden.