Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor tidlig tenker du da? Jeg fikk negativ 9 dpo og positiv 12dpo,testet ikke mellom, men den hadde nok vert negativ 10dpo også, for var veldig svak på 12dpoNoen her som har fått negativt på tidlig test, men tatt test noen dager senere som har vært positiv?
Hvor tidlig tenker du da? Jeg fikk negativ 9 dpo og positiv 12dpo,testet ikke mellom, men den hadde nok vert negativ 10dpo også, for var veldig svak på 12dpo
Testet med strimmeltester, testet alltid med to i samme slengen.Noen her som har fått negativt på tidlig test, men tatt test noen dager senere som har vært positiv?
Testet med strimmeltester, testet alltid med to i samme slengen.
Fikk to svake positive tester 13 dpo
To negative 14 dpo på morgenurin og ble så skuffet!
Ville ikke gi meg og testet på nytt, fikk to svake positive igjen på kvelden 14 dpo og følte meg helt sprø. Gikk for å kjøpte ny test på butikken (rfsu) og teste på morgenurin 15 dpo og fikk litt sterkere positiv på den også.
Gikk én uke før jeg fikk like sterk babystrek som kontrollstrek og 3+ på CB digital.
Ble satt tilbake ca 5 dager på ordinær ultralyd så det stemte forsåvidt overens med når testene ble positive
14 dpo
Vis vedlegget 322839
15 dpo
Vis vedlegget 322840
21 dpo
Vis vedlegget 322842
Nei, egentlig ikke. Hadde et toalettbesøk der det var litt brunt på papiret husker jeg rett etter jeg fikk positiv test men det var détOii, hadde du spotting innimellom, eller mensen?
Nei, egentlig ikke. Hadde et toalettbesøk der det var litt brunt på papiret husker jeg rett etter jeg fikk positiv test men det var dét
Det tok tid med prøvingen men til slutt ble det positiv test heldigvis. Den prøveperioden jeg hadde minst symptomer og tegn var den jeg ble gravid på hehe. Fikk ingen av symptomene jeg trodde jeg kom til å få under graviditeten heller så det ble en helt annen opplevelse enn det jeg så for meg.heldig!!
Det tok tid med prøvingen men til slutt ble det positiv test heldigvis. Den prøveperioden jeg hadde minst symptomer og tegn var den jeg ble gravid på hehe. Fikk ingen av symptomene jeg trodde jeg kom til å få under graviditeten heller så det ble en helt annen opplevelse enn det jeg så for meg.
Hvordan går det med testingen? Venter på positiv?
Uffda, det var synder pp3, fikk en negativ tidlig test i går, trodde ikke på den pga. Symptomer jeg har hatt, men så har no fått mensen og kraftig mensemerter, så det gikk denne gangen
Uffda, det var synd
Det kan ta sin tid dessverre men plutselig står du der med positiv test i hånden skal du se