Noen som har fått negativt på tidlig test, men...

-lilo-

Blir kjent med forumet
Noen her som har fått negativt på tidlig test, men tatt test noen dager senere som har vært positiv?
 
Noen her som har fått negativt på tidlig test, men tatt test noen dager senere som har vært positiv?
Hvor tidlig tenker du da? Jeg fikk negativ 9 dpo og positiv 12dpo,testet ikke mellom, men den hadde nok vert negativ 10dpo også, for var veldig svak på 12dpo:)
 
Jeg fikk negativ med tidligtest både 10 og 11 dpo, men positiv på vanlig test 13 dpo :)
 
Ja, fikk negativ test to dager før mensen,men positiv den dagen mensen skulle komme. Jeg tok en tidligtest spm skulle gi 66% skulle påvise de fleste graviditeter da, men det gjorde det ikke på meg.
 
Tidligtest slo svakere ut enn vanlig test hos meg. Den var svakere i fargen hele tida, svei av alle 15 testene jeg hadde kjøpt :hilarious: Ville prøvd med en vanlig test, A1 eller CB om du ikke har vanlige strimler liggende. RFSU sine strimler har jeg hørt ymse om. Lykke til!
 
Brukte rfsu sine strimmeltester, fikk negativ test helt frem til dagen jeg skulle hatt mensen :p
 
Noen her som har fått negativt på tidlig test, men tatt test noen dager senere som har vært positiv?
Testet med strimmeltester, testet alltid med to i samme slengen.

Fikk to svake positive tester 13 dpo
To negative 14 dpo på morgenurin og ble så skuffet!
Ville ikke gi meg og testet på nytt, fikk to svake positive igjen på kvelden 14 dpo og følte meg helt sprø. Gikk for å kjøpte ny test på butikken (rfsu) og teste på morgenurin 15 dpo og fikk litt sterkere positiv på den også.

Gikk én uke før jeg fikk like sterk babystrek som kontrollstrek og 3+ på CB digital.

Ble satt tilbake ca 5 dager på ordinær ultralyd så det stemte forsåvidt overens med når testene ble positive:)

14 dpo
_20180319_204740.JPG


15 dpo
_20180324_070249.JPG


21 dpo
IMG_20200408_135414.jpg
 
Last edited:
Fikk negativ 5 dager før forventet mens, testet positivt tre dager senere, da altså 2 dager før forventet mens :)
 
Testet med strimmeltester, testet alltid med to i samme slengen.

Fikk to svake positive tester 13 dpo
To negative 14 dpo på morgenurin og ble så skuffet!
Ville ikke gi meg og testet på nytt, fikk to svake positive igjen på kvelden 14 dpo og følte meg helt sprø. Gikk for å kjøpte ny test på butikken (rfsu) og teste på morgenurin 15 dpo og fikk litt sterkere positiv på den også.

Gikk én uke før jeg fikk like sterk babystrek som kontrollstrek og 3+ på CB digital.

Ble satt tilbake ca 5 dager på ordinær ultralyd så det stemte forsåvidt overens med når testene ble positive:)

14 dpo
Vis vedlegget 322839


15 dpo
Vis vedlegget 322840


21 dpo
Vis vedlegget 322842


Oii, hadde du spotting innimellom, eller mensen?
 
Det tok tid med prøvingen men til slutt ble det positiv test heldigvis. Den prøveperioden jeg hadde minst symptomer og tegn var den jeg ble gravid på hehe. Fikk ingen av symptomene jeg trodde jeg kom til å få under graviditeten heller så det ble en helt annen opplevelse enn det jeg så for meg.

Hvordan går det med testingen? Venter på positiv? :)
 
Last edited:
Det tok tid med prøvingen men til slutt ble det positiv test heldigvis. Den prøveperioden jeg hadde minst symptomer og tegn var den jeg ble gravid på hehe. Fikk ingen av symptomene jeg trodde jeg kom til å få under graviditeten heller så det ble en helt annen opplevelse enn det jeg så for meg.

Hvordan går det med testingen? Venter på positiv? :)

er pp3, fikk en negativ tidlig test i går, trodde ikke på den pga. Symptomer jeg har hatt, men så har no fått mensen og kraftig mensemerter, så det gikk denne gangen:(
 
er pp3, fikk en negativ tidlig test i går, trodde ikke på den pga. Symptomer jeg har hatt, men så har no fått mensen og kraftig mensemerter, så det gikk denne gangen:(
Uffda, det var synd :(

Det kan ta sin tid dessverre men plutselig står du der med positiv test i hånden skal du se:Heartred
 
Jeg fikk negativ tidlig test 6-3 dager før mensen, og en uke etter jeg skulle hatt det fikk jeg positiv digital test :happy:
 
Back
Topp