Noen som har fått murringene tilbake?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Har de siste dagene begynt å få murringene tilbake :(
Ikke vonde,sterke menssmerter men nok til at jeg blir bekymret... nå er vel ikke terskelen for å bli bekymret særlig høy i utgangspunktet så jeg tar ikke helt av liksom... det er jo sikkert bare livmoren som vokser,den skal jo vokse ganske mye nå fremover.... men kan ikke si jeg liker det. Kjenner det i ryggen og magen når de kommer,har Tilogmed tenkt kan det være kynnere så tidlig ?!

Kjenner også tidvis stikkinger og liksom «lynnedslag» i nedre del av magen/tissen.... veldig ubehagelig. Flere? Er 9+3

Har de siste dagene begynt å få murringene tilbake :(
Ikke vonde,sterke menssmerter men nok til at jeg blir bekymret... nå er vel ikke terskelen for å bli bekymret særlig høy i utgangspunktet så jeg tar ikke helt av liksom... det er jo sikkert bare livmoren som vokser,den skal jo vokse ganske mye nå fremover.... men kan ikke si jeg liker det. Kjenner det i ryggen og magen når de kommer,har Tilogmed tenkt kan det være kynnere så tidlig ?!

Kjenner også tidvis stikkinger og liksom «lynnedslag» i nedre del av magen/tissen.... veldig ubehagelig. Flere? Er 9+3

Jeg sniker litt fra januar...

Jeg hadde av og på med murringer frem til uke 11, noen dager verre enn andre, men hadde ikke noe blødninger. Jeg var på ultralyd både i uke 7,9,10, 12 og 13 - og alt så bra ut, så mine murringer var ihvertfall bare at livmoren vokser [emoji5]

Jeg sniker litt fra januar...

Jeg hadde av og på med murringer frem til uke 11, noen dager verre enn andre, men hadde ikke noe blødninger. Jeg var på ultralyd både i uke 7,9,10, 12 og 13 - og alt så bra ut, så mine murringer var ihvertfall bare at livmoren vokser [emoji5]
Så godt å høre! Veldig godt at dere som har kommet lenger kommer med slike synspunkt :) føler meg litt tryggere :) har heller ingen blødninger eller tegn på blødninger (Takk Gud,bank i bordet) så jeg håper det bare er uskyldig :)

Jeg har også hatt en del murringer, men var på ul på onsdag og alt så bra ut. Har også hatt murringer til og fra i mine andre to svangerskap, da livmora rett og slett bare vokser. De stikningene du kjenner heter ligamentsmerter, sykt irriterende men hører med når man er gravid

Jeg har også hatt en del murringer, men var på ul på onsdag og alt så bra ut. Har også hatt murringer til og fra i mine andre to svangerskap, da livmora rett og slett bare vokser. De stikningene du kjenner heter ligsmentsmerter, sykt irriterende men hører med når man er gravid

PS: jeg skriver alltid masse fine emojies, men de forsvinner, så virker som jeg har strenge svar uten at jeg egentlig er så streng (svettesmilefjes)

Jeg har også hatt en del murringer, men var på ul på onsdag og alt så bra ut. Har også hatt murringer til og fra i mine andre to svangerskap, da livmora rett og slett bare vokser. De stikningene du kjenner heter ligamentsmerter, sykt irriterende men hører med når man er gravid
Men kan ligamentsmerter være to forskjellige smerter? For jeg mener ikke de som man får når man feks nyser eller vrir seg fort, for de er sinnsykt vonde men ver hva de er :) men jeg mener liksom at det føles som om en kniv stikker meg i underlivet... vanskelig å forklare :(

Men kan ligamentsmerter være to forskjellige smerter? For jeg mener ikke de som man får når man feks nyser eller vrir seg fort, for de er sinnsykt vonde men ver hva de er :) men jeg mener liksom at det føles som om en kniv stikker meg i underlivet... vanskelig å forklare :(

Da vet jeg ikke likevel. Jeg har også hatt forskjellige stikninger uten at noe har vært galt. Tenker at alt beveger på seg og vokser så da kjennes det vell godt innimellom.

Jeg har også stikkinger i underlivet. Husker det fra slutten på de to andre svangerskapene. Strikkepinner i musa liksom.
Jeg tror det kommer av at jeg har litt fremfall uten at jeg er sikker.
Føler litt på disse strammingene som jeg lurer på om er kynnere også. Fikk kynnere tidlig de to andre gangene. Men da uke 14 så usikker på om det er det allerede.

Jeg har også stikkinger i underlivet. Husker det fra slutten på de to andre svangerskapene. Strikkepinner i musa liksom.
Jeg tror det kommer av at jeg har litt fremfall uten at jeg er sikker.
Føler litt på disse strammingene som jeg lurer på om er kynnere også. Fikk kynnere tidlig de to andre gangene. Men da uke 14 så usikker på om det er det allerede.
Ja akkurat, som strikkepinner i musa! Ikke akkurat deilig !
Igår var jeg sikker på at jeg hadde kynnere. Men det må da være altfor tidlig å kjenne på mener jeg.

Jeg har av og på murring både i mage og rygg.. har også hatt strikkepinner i musa! Au! Husker jeg hadde det sist svangerskap og, det meste i starten og på slutten av graviditeten.

Har murringer av og på, kjenner det greit nå etter en del aktivitet i dag:happy3

Jeg hadde stikking nedover i forrige svangerskap. Spurte jordmor om det som sa at det var helt normalt.

Masse murringer, føles ut som noen driver å drar og tøyer noe veldig inni der. Og de plutselige stikkene :inpain: ikke særlig hyggelig.

Har selv merket murringene mer den siste uken, og tenkt selv det «verste» med engang:( Hadde tom bedtilt en UL igjen i dag bare fordi jeg ville dobbelsjekke, men avbestilte den... Men tror det er helt vanlig så lenge det ikke varer kjempe lenge og det ikke er noe blødning❤️

Back
Topp