Noen som har fått mensen tilbake?

Lykkeliten85

Betatt av forumet
Jeg har i flere mnder ikke klart å logget meg inn på forumet. Men nå oppdaterte jeg appen, og yeeey! Jeg kom meg inn;)

Lillegutt er 4mnder på onsdag. Har sovet i 9 timer på natta i over en mnd. Men har fortsatt ikke fått mensen tilbake.
Klarer ikke huske når tid jeg fikk den tilbake med de 2 andre.
Men trodde den kom ganske kjapt når det går lengre enn 5 timer mellom amming?
 
Heldigvis ikke enda :p
Han er 3 mnd i dag, og vil ha mat 2-3 ganger i løpet av natta. Hender seg han slår til med 4-5 timer sammenhengende søvn, men det er maks 2 netter i uka ;)
 
Heldigvis ikke enda :p
Han er 3 mnd i dag, og vil ha mat 2-3 ganger i løpet av natta. Hender seg han slår til med 4-5 timer sammenhengende søvn, men det er maks 2 netter i uka ;)
For all del. Deilig å slippe:happy:

Men kjenner jeg stresser litt med det... livredd for å bli gravid igjen nå...
Går på minipillen. Men glemmer den av og til i ammetåka...
 
Lille får flaske, jeg fikk den tilbake ei drøy uke før jul... har fått satt inn spiral nå, venter på at spottinga skal gi seg!
 
Velkommen tilbake :)
Jeg blødde 4-5 dager ca 2 måneder etter fødsel og nå, 3,5 måneder etter blør jeg igjen, så jeg ville nesten tro at det er mensen som kommet tilbake... Jeg fullammer og vi bruker bare kondom for tiden, men det blir vel satt inn spiral etterhvert :)
 
Jeg fikk mensen tilbake tidligere denne uka ( fødte 23.okt). Jeg fullammer og det står ikke på serveringen på natters tid :eek: trenger med andre ord ikke å ha så stor betydning o_O
 
Her har den ikke kommet enda. Jeg fullammer men han sover 4 timer i strekk hver kveld da. Satte inn spiral på fredag og blødde bare pittelitt den dagen.. håper jeg slipper unna at det starter i det hele tatt da mange mister mensen med hormonspiral:)
 
Ikke kommet tilbake her enda (heldigvis)! Lille er 14 uker. Kom tilbake med de andre to etter ca.5-7 mnd...har ikke orka å stresse med spiral enda. Blir vel ila sommeren..
 
Ikke kommet her heller. Hadde en blødning 9 uker etter fødsel som virket som mensen, men nå vet jeg ikke helt siden det ikke har fortsatt som normalt :p
Og jenta mi er litt over 4 mnd, og hun har sovet hele natta i 3,5 mnd nå, dvs 6-10 timer i strekk uten amming :p
 
Jeg delammer og hadde en kort blødning 11-12 uker etter fødselen, men ingenting siden... Vi ønsker flere små...gjerne litt tette siden dette (foreløpig) går som en drøm. Sovebaby, lite skrik, blidgutt og tilværelsen er fantastisk.. Men ser ut til at det må vente på seg til ting starter opp.. Dessuten samsover vi også, så blir litt vanskelig å 'hoppe i høyet'... :p
 
Har hatt blødninger etter at jeg fikk satt inn spiral, men tror ikke mensen er tilbake. Men aner ikke :p Mer eller mindre aldri 5 timer mellom ammingen lengre. Var det før, men nå går det alt fra 1 til 3 timer mellom hver gang.
 
Ikke kommet tilbake her heller. Fullammer frøkna på 3,5 mnd. Sov natta gjennom en god stund, inntil den siste uken hvor nattemåltidene startet opp igjen med 2 timers mellomrom [emoji14]
 
Han er 4 mnd nå, ammer ikke natten og ikke fått mensen tilbake
 
Joda...i går kom mensen tilbake! Ingen tvil! Fy fader så kjipt! Snuppa er bare 4 mnd! Synes det va skammelig tidlig!!
 
Mensen er tilbake her og, ikke mye, men er blødning..
 
Her fikk jeg mensen tilbake allerede 6 uker etter fødsel (fullammer dag og natt) og fikk satt spiralen på 6 ukerskontrollen. Hadde noen spotting i flere uker etterpå og nå har jeg fått mensen igjen, tenkte skulle slutte å blø etter at jeg satt spiralen, men er helt vanlig igjen... Rart
 
Her fikk jeg mensen tilbake allerede 6 uker etter fødsel (fullammer dag og natt) og fikk satt spiralen på 6 ukerskontrollen. Hadde noen spotting i flere uker etterpå og nå har jeg fått mensen igjen, tenkte skulle slutte å blø etter at jeg satt spiralen, men er helt vanlig igjen... Rart

Tar gjerne litt tid før blødninger/mensen stopper opp etter innsett av spiral :)
 
Back
Topp