Noen som har fått mensen før testdag selv med cyclogest?

Engelpia

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junispirene24❤️
Hei, ved de 2 tidligere innsettene mine gijj jeg på lutinus og fikk ikke mens før jeg sluttet på de. Nå bruker jeg cyclogest etter fryseinnsett et jeg hadde onsdag. Noen som har fått mens før testdag selv med cyclogest?

Ja, jeg har det. Men har gått på cyklogest fem ganger, tre av gangene ble jeg gravid, en av gangene skjedde det, og den siste skjedde det ikke. Så ingen veldig målbar statistikk der

Hadde naturlig syklus og bare cyclogest som støttemedisin. Var helt sikker på at noe mensforberedende var på gang 4-5 dager etter innsett, og hadde mensmurringer flere dager etter det.
Men var gravid gitt.
Om det cyclogest eller graviditet som skapte murringene den uka det pågikk får jeg nok aldri noe svar på, men har skjønt at bivirkninger av støttemedisin, graviditetstegn og mensstart er så likt at det kan være hvilken som helst av disse.

Ja, begynte å blø to dager før testdato.

Både ja og nei, første gang begynte jeg å små blø 4 dager før testdato, nå måtte jeg slutte før jeg startet å blø. Så tror nokk du må ta en test, men har snakket med ei venninne som jobber på en privat klinikk. Der må de vente til dag 16 også ny dag 18 ved negativ test på dag 16.

Både ja og nei, første gang begynte jeg å små blø 4 dager før testdato, nå måtte jeg slutte før jeg startet å blø. Så tror nokk du må ta en test, men har snakket med ei venninne som jobber på en privat klinikk. Der må de vente til dag 16 også ny dag 18 ved negativ test på dag 16.
Aha ved spiren i Trondheim er testdagen 14 dager etter, fikk ikke lov å vente noen dager heller :(

Back
Topp