Noen som har fått melk i puppene?

Vintermamsen

Flørter med forumet
Jeg testa her om dagen, men har ikke fått noe... Var bare en liten dråpe med noe blankt som kom ut... Er det bekymringsverdig?
Husker ikke når jeg fikk melk i forrige svangerskap... Men jordmødrene reagerte på hvor mye melk jeg hadde bare et par timer etter fødsel, så håper jeg får rikelig denne gangen også :p
 
Jeg har ikke fått enda heller! 32+4 idag :)
 
Har ikke fått noe jeg heller, bare en hel masse tørr hud ytterst på knoppen og puppene begynner å bli ømme igjen(til samboers store frustrasjon:laughing002) så regner med noe er i gjære. (31+6 idag)
 
Jeg har også disse små, blanke dråpene som kommer om jeg håndmelker :) Er 31+3 og tenker vel at jeg er helt i rute :joyful:
 
Jeg testa her om dagen, men har ikke fått noe... Var bare en liten dråpe med noe blankt som kom ut... Er det bekymringsverdig?
Husker ikke når jeg fikk melk i forrige svangerskap... Men jordmødrene reagerte på hvor mye melk jeg hadde bare et par timer etter fødsel, så håper jeg får rikelig denne gangen også :p

Fikk ikke melk i svangerskapet jeg :)
Men fullammet i 6 mnd så det ordna seg lell :p har ikke noe råmelk nå heller.
 
Noen ganger blank væske om jeg klemmer på, men ikke melk enda.
Fikk fulle mugger kort tid etter fødsel, husker ikke nøyaktig.
 
Her er det gul råmelk som kommer om jeg presser forsiktig på knoppen. Seige greier. Spent å se hvordan ammingen går denne gang siden jeg har tatt brystløft for 3,5 år siden.
 
Har hatt det siden sent uke 14, lekker å lekker, så må sove med løs bh (bruker ammebh som er kun stoff og litt for stor) for å ikke våkne til damm i sengen hver morgen (har våknet flere ganger av våt seng :laughing021):happy090

jeg fikk det veldig tidlig har jeg forstått, håper det ikke «forsvinner» etter fødsel da jeg har et stoort ønske om å amme
 
Jeg har også dette blanke og har hatt det helt fra starten. Får det når jeg har mens også:wacky:
Selve melka kommer vell ikke før babyen er født da morkaka skiller ut hormon når den løsner at kroppen skal begynne å produsere. Leste dette en plass her på babyverden for litt siden:)
 
Våkner opp med våte flekker på lakenet hver dag, vært plaga med det i flere uker allerede :facepalm: Skifter ofte på senga, hater å sove med bh
 
Har både litt blank og gul væske, startet for et par uker siden kanskje.. 30+3 i dag :)
Sist hadde jeg ikke noe sånt før fødsel som jeg fikk med meg i hvertfall. Fullammet likevel, fikk råmelk med en gang sønnen ble født. Den vanlige melka kom ikke ordentlig i gang før dag 4, la baby ofte til brystet dagene før melka kom og supplerte med litt nan i mellom, så løsnet det :) Så er nok like vanlig å ha litt væske som å ikke ha det før fødsel, uten at det skal ha noe å si for å kan amme :)
 
Jeg synes den ene brystvorta var litt merkelig på morningen i dag. Litt hard på den ene siden. På ettermiddagen i dag så kom det ut noen dråper med blank væske om jeg håndmelket. Kom ikke noe på andre brystet, men det er kanskje normalt...?
 
Har hatt råmelk omtrent hele svangerskapet, men nå slutta jeg å amme første barnet bare noen få måneder før jeg ble gravid igjen. Vet ikke helt når det startet, men veldig tidlig. Sist lot jeg ikke merke til det før midten av siste trimester. Tror ikke det er noe å tenke på, man er uansett ikke anbefalt å starte å pumpe/melke før uke 37.
 
Fikk det i dag faktisk, 31+0! Jeg ammet fram til uke 8 eller 9. Hadde veldig trykk og smerter i brystene noen dager, og plutselig kom det. Varierer mellom gul og blank væske.
 
Har hatt litt blank og litt hvit væske med jevne mellomrom. Har hatt såpass at det har blitt flekker igjennom bh, så må kjøpe innlegg etterhvert tror jeg:p Har fått inntrykk av at det er like normalt å oppleve lekkasje i svangerskapet som å ikke gjøre det, men ikke vet jeg.
 
Jeg har lekki råmelk i en måned nå:hilarious: våkner med fine stive flekker på lakenet hver morgen om jeg ikke bruker bh med ammeinnlegg:hilarious:
 
Back
Topp