Noen som har fått mage..?

Roxanne

Elsker forumet
I mitt forrige svangerskap kunne man ikke se at jeg var gravid før jeg var 5-6mnd på vei. Nå er jeg i uke 10, og plutselig har jeg den bolla! Det må jo være luft eller et eller annet, når reka er så utrolig liten? Men den går liksom ikke ned igjen. Skal hjem til mormor og fortelle nyheten i dag, men hun kommer jo til å gispe med en gang jeg tar av meg jakka.. Er det noen flere som føler at de har mage allerede? Er det egentlig mulig?

Her har magen kommet godt frem ja, men er 4 svangerskapet så er vel også litt slappe magemuskler :) Er 13 uker i dag og kjenner en del liv <3 herlig tid ><3 >

Her er det bare feitmage etter de forrige svangerskapene :P 

Ja, har fått litt mage. Sliter med å holde den inne, siden ingen vet at jeg er gravid. Må gå i løse klær for å skjule. Men er nok bare luft, for baby er jo ikke mer en 2-3 cm ^^,

Ja, og det er ikke bare lenger luft som gjør det.. Har allerede fått spørsmål fra både kollegaer og venninner! Nødter ikke holde den inne heller.. Jaja, det er det aller beste symptomet :)

Nei, har ikke fått mage enda!
Skal godt gjørest å få mage når eg spyr hver dag :p

Ingen babymage, men en diger luftballong!! ;-)

Niks, ingen gravidmage enda:)

Nei :D

Men når jeg ligger kan jeg kjenne en liten bump nederst på magen :) Det er koselig, min lille bump, som ingen andre ser men som jeg kjenner godt selv... Liker det jeg!! Den er liksom "min lille hemlighet" enda... 

Har en liten kul nederst på magen som ikke kan holdes inn, men er stort sett så oppblåst at den ikke synes i det hele tatt.. :P Men er ikke lenge siden forrige svangerskap da, og er veldig kort i kroppen, så den kommer vel fort fram. Sist fikk jeg veldig tidlig mage. Men nå så tidlig er det nok mest luft, ser 4mndr på vei ut.. :P

Åja! Samme som deg, sist fikk eg ikke for i 5 mnd, men har den bollamagen no. Stress å holde det skjult på jobben. Går med de to samme løse genserene hele tiden.

Back
Topp