Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ser den! Jeg er sjukt oppblåst! Trodde magen hadde kommet for fullt, men jeg tror kanskje ikke det.Mage, ja. Bilde, nei
Er så oppblåst, blubbete og kvapsete, ikke mye å skryte av foreløpig![]()
Følte nesten at den var litt større når jeg var oppblåst tidligere, og at den nå er mindre men en tydeligere kul 
Opplever det på samme måte, men som en kollega sa: Det er ikke babyen, men tarmeneHar en liten kulemage, jaFølte nesten at den var litt større når jeg var oppblåst tidligere, og at den nå er mindre men en tydeligere kul
![]()
Jeg har fått en liten babykul (16+4)litt hud og flesk gjør den sikkert litt større. Men ser ikke tjukk ut som før. Lindex sine gravidtruser er fantastiske så de anbefaler jeg videre
Vis vedlegget 383134

Veldig fin! Jeg ser cirka slik ut, føler jeg i alle fall, men kun uke 12.Jeg har fått en liten babykul (16+4)litt hud og flesk gjør den sikkert litt større. Men ser ikke tjukk ut som før. Lindex sine gravidtruser er fantastiske så de anbefaler jeg videre
Vis vedlegget 383134

Samme her!Altså, buksene passer ikke lenger hvertfall! Mulig det er en liten babybump, men gjemmer seg under en liten bilring såfall![]()
Bra at du ikke bruker energi på å bry deg om de kommentarene som kommer. Er jo så forskjellig hvordan folk ser ut og hvordan magene er, så alt er jo normaltJa, men jeg har litt ekstra fett nederst på magen, så når magen vokser under så vil jo dette stikke enda lengre ut enn det var før, så jeg ser nok større ut enn jeg egentlig er på dette tidspunktet siden jeg ikke får "holdt det inne" med stramme bukser og bekledning. Så folk blir overraska når jeg sier jeg ikke er halvveis enda. Så tenker jeg mitt når de får seg til å kommentere størrelse på mager, trodde det var litt old fashioned å gjøre, men tydeligvis ikke. Men gidder ikke bruke energi på det. Jeg kommer ikke til å kommentere sjokkert hvor "store" noen er til ansiktet deres...
Men det ser faktisk ut som en liten gravidmage og ikke bare fleskemage da, så sånn sett er jeg jo glad for det![]()