Noen som har fått målt hcg?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Var hos legen på mandag for å sjekke vitaminer og sånt, da slang hun med en hcg prøve i tillegg, så jeg har ikke noe å sammenligne den med. Fikk tilbake i dag at hcg var på 51 (12dpo) som samsvarte med hvor langt jeg var på vei da (det viste jeg jo pga el test). Har noen av dere fått målt? :)

Fikk ikke måle.. Hun mente det var unødvendig stress.. Satser på 3+ på CB i morgen og så håper jeg alt er fint til første svangerskapskontroll 10.12 og TUL 11.12 :):binkybaby

Fikk ikke måle.. Hun mente det var unødvendig stress.. Satser på 3+ på CB i morgen og så håper jeg alt er fint til første svangerskapskontroll 10.12 og TUL 11.12 :):binkybaby
Så teit, det er bare en blodprøve liksom:yuck: Jeg spurte ikke selv en gang, men skulle allerede ta blodprøver da hun sa hun bare målte det.

Målte tirsdag 15dpo, 158HCG:) Målte på nytt igjen i dag, håper på stigning:smiley-angelic001

Tok blodprøver men ikke for å måle hcg :angelic: Kan være jeg får vite hva hcg er nå da siden de allerede er tatt. Jeg merker jeg ikke har helt peiling på disse tingene ennå:shy:

Tok blodprøver men ikke for å måle hcg :angelic: Kan være jeg får vite hva hcg er nå da siden de allerede er tatt. Jeg merker jeg ikke har helt peiling på disse tingene ennå:shy:
De pleier ikke måle hcg med mindre man har mistet før, da måler de to ganger med 72 timers mellomrom. En måling i seg selv sier ikke så mye har jeg lest, for det er stigningen man må se på for å se hvordan det går :)

De pleier ikke måle hcg med mindre man har mistet før, da måler de to ganger med 72 timers mellomrom. En måling i seg selv sier ikke så mye har jeg lest, for det er stigningen man må se på for å se hvordan det går :)
Jaa jeg sa til legen at jeg hadde en MA tidligere i år så jeg var veldig bekymret, men fortsatt mente hun det ikke var nødvendig. Kommer ikke til å kunne slappe av før om 2 uker..

Jeg hadde så mye blødninger sist at jeg målte, men var mye senere, ca 6+0 eller noe, så blir jo ikke sammenlignbarn.

Vurderer å ta en test i morgen, 12dpo..

Negativt resultat, hatt kjemisk. Så prøver igjen denne pp :)
Masse lykke til denne ppen, jeg heier på dere! :hello2:Heartred Har lest man er ekstra fruktbar etter en kjemisk, så nå får vi håpe på en babystrek som holder seg! :smiley-angelic001

Jaa jeg sa til legen at jeg hadde en MA tidligere i år så jeg var veldig bekymret, men fortsatt mente hun det ikke var nødvendig. Kommer ikke til å kunne slappe av før om 2 uker..
Så teit! Syntes hun burde tatt deg mer på alvor. Det er bare en blodprøve...

Jeg har tatt hcg i dag og får resultatet på mandag. Jeg skal ta ny hcg mandag for å sjekke stigning. Jeg har tydelig strek på test men jeg er helt sikker på at det er kjemisk likevel

Hvorfor er du sikker på det?
Fordi jeg har hatt kjemiske før og på prøverør så legen at eggene mine tar imot to sperm. Som da vil til slutt går til grunne.

Back
Topp