Noen som har fått litt større mage allerede?

Mamma med ny spire

Andre møte med forumet
Da jeg ble gravid for første gang var det nesten umulig for andre å kunne mistenke at jeg var gravid på flere mnd.

Men nå... Jeg har ikke kommet til uke seks en gang, men magen vises litt allerede. Kaver skikkelig med å skjule for omverdenen at jeg er gravid. Det blir nok snart på tide å ta frem gravidbuksene.

Flere med voksende mage allerede?

Ja, trudde ikke det var mulig å få mage så tidlig!? Er bare i uke 5 jo.. Men den er sånn hele døgnet, så det kan vel ikke bare være oppblåsthet? Kjenner igjen den "trange" følelsen når jeg bøyer meg fram fra langt uti forrige svangerskap.. Rart at det kan være så forskjellig :)

jeg merker på buksene at magen er i full sving med og blir større. jeg er 6+1 i dag. og dette er svangerskap nr 3

Magene er nok ikke større av at det har vokst masse, men magene er større av hormonene som gjør at vi er ganske pakka med luft :P På kvelden ser det jo ut som at jeg er 5 - 6 mnder på vei, mens på morran er den "flat" (hvis man ser bort fra litt sjokoladeflesk).

Ingen antydning til mage her heller :p hadde ikke babymage før omtrent halvveis sist så tror det tar lang tid denne gangen også..

Jeg merker at jeg er veldig oppblåst på buksene..
Men det er ikke slik at jeg føler at den blir vanskelig å skjule..

Jeg er oppblåst bare...

Men fortalte det til svigers i dag, og svigermor bemerket at hun hadde lagt merke til at puppene mine har blitt større!! HAHA

Rugekasse skrev:
Jeg er oppblåst bare...

Men fortalte det til svigers i dag, og svigermor bemerket at hun hadde lagt merke til at puppene mine har blitt større!! HAHA

haha fantastisk at ho faktisk sa det også :p

Ja hehe vi har et godt forhold, og hun sier ting sånn det er!

Det gjør i grunn min også hehe

Det er kjekt da! Jeg liker ikke falske mennesker 

Blir for mye anaysering av sånt :p

Skytten84 skrev:
Magene er nok ikke større av at det har vokst masse, men magene er større av hormonene som gjør at vi er ganske pakka med luft :P På kvelden ser det jo ut som at jeg er 5 - 6 mnder på vei, mens på morran er den "flat" (hvis man ser bort fra litt sjokoladeflesk).

Haha... sjokoladeflesk ;-) Jeg er også flatere på morgenen, men jeg prøver å overbevise meg selv om at det ikke er "bare" sjokoladeflesk som gjør at magen har blitt litt større. 

Artig å høre at flere enn meg har merka forskjell på magen. Jeg kjøpte faktisk en gravidbukse i kveld på H&M. Gleder meg til å begynne å bruke den 

Er litt oppblåst ja, :)

Jeg merker ikke noe enda. Sist tok det lang tid før det syntes og hadde liten mage hele veien

Jeg har sett gravid ut i flere år jeg Tror det tar lang tid før folk rundt kan se det, men mye mulig jeg kjenner forandringen ganske snart selv. Går heldigvis i ganske flagrende klær fra før så tar nok lang tid før folk på gata ser jeg er gravid hverfall.

Her er det mage ja 8 uker i dag, og må bruke mammabukser :)

Back
Topp