noen som har fått den gratis svangerskapsboken?

pinkstuff

Andre møte med forumet
hei -
Har noen av dere bestilt - og fått- den gratis svangerskapsboken fra babyverden.no? Jeg har bestilt flere ganger siden juni/juli, men ikke fått noen ting, ikke hørt noe fra dem heller. De "truer" jo med å sende både vareprøver etc når man blir medlem, men jeg har ikke mottatt noe som helst... Hva er deres erfaringer? har fått legetime om fire uker, men vil gjerne lese litt i svangerskapsboka på forhånd... Kanskje jeg kan stikke innom legekontoret uten time å bare få et eksemplar?

Pinkstuff
 
Hei! Det tar en stund før den kommer, bestilte min tidlig i juli, og den kom vel for et par uker siden, hvis du er veldig ivrig.. kan du bare oppsøke en helsestasjon å be om å få den, de fleste helsestasjoner, legekontorer har den. [:D]
 
Jeg har heller ikke fått boka!

Jeg bestilte den for to uker siden ca. så det er enda tid for meg å få den. Merkelig at du ikke har mottat noe da!

Vi får kanskje purre litt?!
 
Takk for svar og gode råd! jeg klarte ikke å vente mer, så jeg stakk innom legekontoret og fikk boka der! Det anbefaler jeg alle å gjøre, for den er god å lese i! Mye står jo også her på nettet, men det er fint å kunne kose seg med en bok, ikke bare en maskin, avogtil.

PS: Har ennå ikke fått boka tilsendt i posten, og jeg har purret og bestilt den flere gang via e-post, men får aldri svar... Dårlig!
 
Jeg bestilte min i mai. Fikk den for ca 2-3 uker siden Sikkert stor pågang av bestillinger, så du får bare smøre deg med tålmodighet.
 
Back
Topp