Noen som har fått dato for igangsetting?

Bby08/21

Andre møte med forumet
Jeg har opprinnelig termin 08.08.21, men fikk vite på forrige kontroll at jeg blir satt i gang når jeg er i uke 38. Pga ICP ( interhepatisk cholestase). Noen av dere som har en dato for når dere får møte det lille mirakelet?
 
Ikke fått dato, men jordmor tror det blir i uke 38 for meg også pga insulinregulert svangerskapsdiabetes. Har termin 9.august, så plutselig ble det veldig nære!

Jeg får nå kontroll annen hver uke på føden fremover (i allefall ifølge han jeg var hos sist), så antar de sier mer om dato i uke 36.
 
Muligens i uke 38 eller 39 om veksten tilsier at det er nødvendig og hun ikke melder sin ankomst før det av seg selv.

Jeg satser på å føde i uke 38 av meg selv (som forrige gang), og slippe igangsetting. De vurderer det pga. svangerskapsdiabetes, men er pr. nå uten vekstavvik eller utfordringer med blodsukkeret, så har ikke ny vekstkontroll før uke 36 (er uke 30 i dag).
 
Steike. Tre dager til. :wav

Er meldt fint vær i helgen så en del av meg håper på stabil unge og full fødeavdeling så det kan utsettes til neste uke og jeg kan få litt sol på meg og enda en tur til sjøen. Ikke badet enda og føler jeg må ha ett sjøbad før renselsen ødelegger :playful:
 
Er meldt fint vær i helgen så en del av meg håper på stabil unge og full fødeavdeling så det kan utsettes til neste uke og jeg kan få litt sol på meg og enda en tur til sjøen. Ikke badet enda og føler jeg må ha ett sjøbad før renselsen ødelegger :playful:
Den ser jeg. selv håper jeg på fødsel før helga. :hilarious: Men jeg har fått sol på meg, og badet i sjøen. :p:confused:
 
Er meldt fint vær i helgen så en del av meg håper på stabil unge og full fødeavdeling så det kan utsettes til neste uke og jeg kan få litt sol på meg og enda en tur til sjøen. Ikke badet enda og føler jeg må ha ett sjøbad før renselsen ødelegger :playful:
Nå er det bare 1 dag igjen for oss!! Jeg er skikkelig nervøs. Er det din første?
 
Her venter jeg fortsatt på dato for PKS. Skulle egentlig gått ut i permisjon om det blir på tidspunktet vi er forespeilet, men jeg har ferie nå og det er ingen krise for meg å miste noen dager.
 
Nå er det bare 1 dag igjen for oss!! Jeg er skikkelig nervøs. Er det din første?

Jupp! Kjempenervøs, aner ikke hva jeg går til! En del av meg håper nesten de utsetter litt så jeg kan få puste ut, for nå er hjernen bare fylt opp med hva om, tenk hvis etc :nailbiting: Nyter siste dagen med sol på terrassen, skal støvsuge og vaske gulv i kveld og så har jeg enda ikke begynt på fødebrev da jeg ikke aner hva som skal stå i det :playful:

Føler du deg klar?
 
Back
Topp