Noen som har fått cravings enda?

Ettmammahjem <3

Glad i forumet
Julikulene 2020
Jeg oppdaget i dag når jeg skulle lage havregrøt til frokost og ikke hadde nok melk mer enn til sønnen min at jeg fikk helt noja!

Ble så gla når han ikke vil spise opp så jeg kunne ta resten :) haha

Jeg har aldri hatt noe spesielt jeg har lyst på, har bare lyst på alt og ingenting :p sånn har det vært begge de to andre gangene også :) lyst på noe heele tiden, men har aldri noe jeg har lyst på :p ha ha...

Ikke enda, men sluttet å få lyst på cola som jeg har hvert avhengig av en stund nå! :D

Jeg har aldri hatt noe spesielt jeg har lyst på, har bare lyst på alt og ingenting :p sånn har det vært begge de to andre gangene også :) lyst på noe heele tiden, men har aldri noe jeg har lyst på :p ha ha...

Sånn er jeg litt også! Har lyst å putte noe i kjeften hele tiden! :p og så er jeg liksom sulten selv om jeg egentlig er mett!

Jeg fikk også avsmak på cola før positiv test..derfor jeg skjønte at jeg var gravid ;)
merket at brystene var vonde samt strekninger i livmoren så tok graviditetstest før jeg sluttet med cola.
Men var på praksis igår og kom på at jeg ikke hadde drukket cola eller ville ha cola hele dagen så ingen vits i å fortsette da ;)

merket at brystene var vonde samt strekninger i livmoren så tok graviditetstest før jeg sluttet med cola.
Men var på praksis igår og kom på at jeg ikke hadde drukket cola eller ville ha cola hele dagen så ingen vits i å fortsette da ;)
Godt med en god pause fra cola egentlig :)

Alt som er salt!! Har såååå lyst på spekemat(spiser det ikke), heksehyl og lett mat(salater ol).

Alt som er salt!! Har såååå lyst på spekemat(spiser det ikke), heksehyl og lett mat(salater ol).
Så lenge du varmebehandler spekemat kan du spise det :) Vær litt forsiktig med lakris hvis du skulle få helt dilla på det ;)

Jeg har sååå lyst på fiskeboller i hvit saus og poteter!!! Egentlig er jeg ikke noe særlig glad i det ellers! Spist det til middag 2 ganger den siste uka! Hehe...
Forrige gang jeg var gravid MÅTTE jeg ha iste og ritzkjeks med falukorv.....
Fikk også avsmak på cola forrige gang, men ikke fått det ennå denne gang....
Har vel noe å gjøre med at vi ikke skal ha i oss noe særlig koffein!

Back
Topp