Noen som har fått beskjed om at de skal ha gutt, men fått jente?!

Flowergirl

Første møte med forumet
Jeg var på UL i går, og fikk da beskjed om at jeg venter en gutt. Er i uke 12.
De fleste sier at dersom man får beskjed om at man venter en gutt, så får man en gutt.
Men er det noen som har fått beskjed om at de venter en gutt, og så likevel fått jente?

I uke 12 er kjønnsorganene på fosterene helt like, det er kun vinkelen på de som gjør at noen eksperter kan tippe seg til hva det blir....

Så jeg ville ikke stolt for mye på den! [8|]

jeg ble fortalt på ordinær ultralyd at jeg ventet gutt, gjett om vi ble overraska under fødselen da det var en jente[:D][;)]

er ikke helt sant at kjønnet er helt like... da jeg var på ul i uke 12 sa overlegen (for det hadde jeg) at han kunne se det, men det var ofte så usikkert at han valgte å ikke si noe...

Derimot fikk min svigerinne beskjed i uke 18 at det var gutt, og ut kom den flotteste jenta som selvsagt måtte gå i en del blått den første tiden[:D]

Oi jeg gikk inn på den linken som Nina * Pina la ved, og det er jo ikke mulig å se forskjell på om det er jente eller gutt, selv om det er fargebilder jo...
Blir spennende å se:=)

Jeg fikk vite kjønnet i uke 13 og det stemte, men jeg roet meg ikke med det før etter ordinær ul

Ungen vår var jente i uke 18 og gutt i uke 30[:D][:D] Såååå det går ann å tro det er gutt men så er det navlestrengen[;)]

Fikk jente[:)]

klart en tissefant er ganske stor på en så liten skrott og gutter er lettere å bestemme kjønn på enn jentene.

men jeg synes det blir feil av dem å si: dere får en gutt.

vi var på ordinære i uke 17 og hun sa: jeg kan ikke se noen tissefant, så det heller nok mest mot en jente; MEEEN sier ikke 100% . noe alle burde si på en UL.

venninda til mamma ble så usikker på meg nå, fordi de har 2 vennepar som har fått babyer og jentene dems ble til gutter[:-] nå vet ikke jeg om de var på noe 3D. for der ser man det jo som regel veldig tydelig.

men i uke 12 er det jo litt tidlig, men om det er en gutt så kan det jo hende han er godt utstyrt [8D] 

men jeg hadde nok ikke gått å kjøpt blått i blått for det. vent heller dere til den ordinære UL eller event. 3D.

mange som har fått beskjed om gutt selv etter 2 ul'er, også ble det født jenter. bare fordi navlestrengen lurte jm.

ORIGINAL: Nina*Pina

http://baby2see.com/gender/external_genitals.html

Her sjer du likheten på kjønnan så tili da, synes d e skummelt å sei nå sånn ja...[8D]
villa ha venta te etter ordinær eller 3D me å handla blått ja![:D]

haha snakk om nærbilder! ja hadde heller ikke stolt på kjønn i uke 12[8D]

Da venter jeg til den ordinære ultralyden, og ser om de kanskje kan se det da:=)

For dere som har sett bilder fra linken som hun ene la ved her, så er faktisk jenter og gutter sitt kjønnsorgan nesten identisk rundt babyen sin uke 9. Det ante jeg ikke, men man lærer stadig:=)

Jeg var på ul i uke 15, da sa hun at hun ikke kunne se noe tissemann og at det mest sannsyndlig ble en jente...men hun tok feil...var en gutt[;)]

Ja, her fikk vi beskjed om at Knøtta var en gutt.. [8D]
Har et vennepar som også fikk jente, enda de ventet på en gutt.

Back
Topp