Noen som har fått 2 barn på 1 år?

Beklager - venter nr 3 nå, men eldste min er 5,5, den kommende mellomste er 2,5!
Men lykke til - går nok bra, om dog hektisk:)

Følger denne :) det er et år og 3 dager mellom mine :) men hun yngste er kun 11 dager nå, så har ikke så mye erfaring ennå.

Sniker fra juli. Hvilke erfaringer tenker du på? Er det noe spesielt du lurer på? Jeg har to barn med 13 mnd mellomrom, de begynner å bli store nå da, 10 og 11 år :)

Elste min er snart 6 år. Minste er snart 3 mnd. Jeg tok en test for 2 dager siden å den viste posetiv. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Ikke noe med at jeg ikke har lyst på flere barn men er ikke noe jeg tenkte på skulle skje så fort

Der var eg for ett år siden, minstemann var 4 mnd og eg hadde pluss tegn på pinnen.. kjente eg egentlig ikkje var klar for det i det hele tatt, men kom igjen i dag nå har eg ei på 6 år, ei på 15 mnd og ei på 4 uker :) kunne ikkje ha vert foruten :) er drit travelt og ingen dans på roser, men herregud så heldig eg er som har 3 nydelige prinsesser :)

Skal love deg at eg var langt nede når eg fant ut at eg var gravid igjen og brukte kjempe lang tid på å venne med til tanken, og fram til fødselen gikk eg mest å gru meg til hvordan dette skulle gå, mye fordi at mannen min jobber vekke og er kun heime lørdager.

Men det går over all forventning, og det vil det nok gjøre med deg og ;) bare vri hode til å tenke med rett innstilling, og tenke at detta klarer eg, så mange har klart det før så da klarer eg det og :) men skal love deg at her i huset går all tid til barna huset ser ikkje ut og eg har lært meg til å bare overse det :)

Det kommer til å gå kjempefint, masse lykke til med nr 3 :)

Sniker fra oktober:)
Jeg har to med akkurat ett års mellomrom:) Lillesøster kom 8 dager før storebrors 1-årsdag.
Det er travelt, og til tider blir man sprø. I starten var det skummelt å ha to "babyer" med veldig ulike behov, men det er jo en tilvenningsfase og man kommer fort inn i det. Mine to har enormt stor glede av hverandre nå, og storebror viser mye omsorg og glede over lillesøsteren sin. De er 10 og 22 mnd gamle.
Bare spør om du lurer på noe mer spesifikt, så skal jeg svare etter beste evne! :)

Jeg fikk positiv test når min første var 4 mnd og jeg gråt i flere uker. Dette var overhode ikke noe jeg ønsket og hele svangerskapet ble ett mareritt. Lillesøster kom til verden for 10 dager siden og jeg kunne ikke vært mer lykkelig! Selvom største bare er 14 mnd er hun sååå god mot søsteren sin og det er så herlig og se. Ville aldri vært foruten <3

Back
Topp