Noen som har et tips??!!

Yvonnemor

Blir kjent med forumet
jeg er nå i uke 37 pluss 4 og var hos jordmora i går og hun kunne nå kjenne at jeg var blitt moden og har 1cm åpning.. men jeg har forsatt ingen rier.. er egentlig veldig redd for fødselen, men har så mye plager at jeg vil bare få det overstått.. noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å fremkalle riene?? SETTER VELDIG PRIS PÅ RÅD[:)]

ORIGINAL: larviksjenta

[:D]

signerer denne, det fikk fart på sakene her iallefall[:D]

hehe takk for svar[;)] er bare ei venninne som sa at det ikke hjalp på henne.. og det gjorde så vondt når jordmora undersøkte meg i går at jeg er nesten litt redd for at sex og kommer til å gjøre kjempe vondt[&:]

hmm hadde du og begynt med åpning??

Kjøre bil på en humpete vei, gå opp og ned i trapper, vaske litt og spise noe med kanel på. Det er det jeg kommer på i farta.

hehe da skal jeg prøve å kjøre tur først siden vi snart skal ut å handle og gå litt og viss ingenting skjer da så blir det sengevalsen på samboeren i kveld[:D] og da blir nok han fornøyd hehe[;)]

visste dere at dere var moden da og begynt så vidt med åpning?

Legg deg ned å slapp av, da får kroppen hvile og føler seg rede for fødsel og veene begynner[;)]

Spar energien din, du trenger den når fødselen er i gang,
drit i trapper, og hus vask etc.

Slapp av og evt ha sex[;)][:D]

Det er mitt råd[:)]

Jeg hoppa tau, 2 timer etterpå gikk vannet [:)] Å nei, jeg visste ikke at jeg var moden.. 

Spis skikkelig fet mat. Rømme grøt to dager gjorde susen hos oss. Jeg taklet ikke tanken på sex [&:]

hehe ja var ikke akkurat det som frista for meg heller med sex.. siden det var så vondt hos jordmora i går..[&:]

Tullemor_86:
hadde du gått lenge med åpningen da eller hadde dere sex samme dag dere fant det ut??

Sterk mat fungerte her!
Jeg visste ikke om jeg hadde åpning, trolig ikke.

ORIGINAL: Yvonnemor

hmm hadde du og begynt med åpning??

den her var vel egenltig ikke til meg, men svarer fordet jeg...[:)]
jeg var i uke 36, så det var ikke noe åpning eller noe sånt noe nei, det eneste jeg veit er at hodet hadde festa seg (såvidt)

og jepp, doggystyle her og[;)]

Jeg gikk med 1 cm åpning i 18 dager, jeg brukte bringebærkapsler, sex satte ALLTID igang modningsrier, en kveld spiste jeg 2 kapsler, hvitløksbrød, og gryterett, hadde hørt det kunne hjelpe, og jaggu fikk jeg rier[:D]   Hvis du skal prøve sex, så må dere la penisen være inni ca 5 min etter utløsning, slik at livmorhalsen "bader" i sæd, det kan fremkalle rier.

Ok takker for alle svar og tips jenter setter stor pris på det[;)] jeg sa det til samboeren nå at i kveld skulle vi begynne å se om noen av tingene funket.. hehe og han var selvfølgelig med han[:D][:D] håper bare at jeg slipper å gå så mye lengre nå[:)]

Back
Topp