Noen som har et tips til gave på dame 80 år?

*Maik1*

Forumet er livet
Syns det er så vanskelig, hun ha jo alt....så hva kan man gi henne da? ( er bestemoren til mannen min)

tur til fotografen sammen med hele familien

eller et fint innramma bilde av barn, barnebarn og oldebarn

min farmor ble akkurat 80 år.. vi ga et fat som hørte til servise som barna hennes,min far og søsken kjøpte.
veldig glad jeg fikk en lett løsning, for er ikke lett..hehe

lykke til med gave leting

Pleier å gi bestemoren min (blir 82 nå) gavekort på ting jeg skal finne på med henne. Tar henne med ut på lunch, inviterer hun på middag, stiller opp som shopping-taxi. Hun setter mer pris på å komme seg ut/få selskap enn ting hun egentlig ikke trenger.
Stiller jo opp for henne til vanlig også om hun ber, men da gir hun meg gjerne bensinpenger eller betaler lunchen så hun føler hun trygt kan spørre om hjelp igjen.

[:D]Da bestemoren til mannen min ble 80 tok jeg med meg henne på Chippendales show!!!
Vi hadde en hysterisk morsom kveld - Hun levde under mottoet "Jeg er gammel,men ikke DØD".
[&o]Nå har hun desverre gått bort.

Gode tips overfor[:)]
Jeg gav en flott pyntebrosje på 80-pårs dagen til mormor.
Eller kanskje et fint pyntesjal.

Evt andre ting som du vet hun liker å bruke?[:)]

bilder
evt en kurv med forskjelige matvarer evt strikke ting eller hekletign hvis ho driver med slikt

En time til frisør, eller fotpleie faller alltid i smak[:)]

min bestemor fyller vel 84 i år , men jeg pleier å kjøpe noe hun kan spise eller drikke, eller noe klær (som gjerne mamma tipser meg om at hun trenger). ull trøyer foreks liker jo eldre mennesker ofte, siden de ofte fryser lett.

Noe likør eller lignende? Hvis hun er glad i sånt.
Og istede for å gi det i en vanlig flaske, så kan man kjøpe sånne
gammeldagse melkeflasker å ha det på, og lage en egen etikett[:)]

ORIGINAL: Otto

En time til frisør, eller fotpleie faller alltid i smak[:)]

Tusen takk for et GENIALT tips , da får bestemor et gavekort på fotpleie[:)]

Back
Topp