Noen som har et ekstra myggnett til vogn?

Melliott

Elsker forumet
og har lyst til å selge det? [:)]

De koster jo 300 kr på Bebito tror jeg! [:o] og nå har jeg en stk Emmaljunga City Bag på veg i posten uten myggnett.

Har prøvd å google myggnett til barnevogn, men får bare opp masse info om vogner som kommer med myggnett.

Om noen vet om en internettside hvor de selger billige nett så er det også av interesse [;)] Ble tipset av hun som solgte bagen at de solgte myggnett på barnens hus i sverige, til 39 kr, så da høres det jo sykt ut at vi i Norge må ut med hundrelapper! [:o]

Om noen skal på Barnens Hus, har dere lyst til å kjøpe med et å sende eventuelt? [:D] betaler såklart porto osv.

Vi kjøpte Brio myggnett til vår Teutonia vogn i Sverige, tror det kosta ca 50 kr, og passer de fleste vogner. Synes 300 kr var veldig dyrt jeg... Kan kjøpe med til deg neste gang jeg er i Sverige hvis du vil (vet ikke akkurat når vi skal dit, men er som regel der i hvertfall 1 gang i måneden). [:)]

Kan bestilles på sparkjop.no.. Jeg kjøpte mitt vanlige svarte der til 59 kr:)

de har her til 99 kr http://www.ringoshop.no/estore/visinnhold.asp?katid=28&ukid=290&side=1
[:)]har ikke tenkt meg til sverige dessverre[:)] Dette er universal myggnett, har det til min city bag, funker helt fint.

Jasså, har de myggnett til vogn på KID? [:D] så kjekt!

Takk for mange svar og takk for tilbudet hb77, så grei du er! [:D] Men nå ser det ut til at jeg kan få tak i det selv [:D]

Er ikke 100% sikker på om det koster 300 kr hos Bebito, men det er generelt veldig dyrt der.. Var på Barnas hus sine sider, og tilbehør som regntrekk og myggnett osv til Teutonia kostet såppas [&:]

tror nok du får kjøpe myggnetting til under 100 lappen...[:D]
300 var jo sinnsykt dyrt for myggnetting

Finner det forresten ikke på sparkjøp sine sider.. Noen som vet hvilken katergori det ligger under? Søkefunksjonen funker ikke [:o]

Bare hyggelig! [:)] Du får sende meg en pm hvis du ikke får tak i noe annet sted, men du har jo fått mange fine forslag her da. [:)]

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_19/PID-290534(SparBase).aspx

Hoh jeg suger på å lete meg fram på nett.. Søkte "myggnett" jeg.. [:)]

Takk!

Jeg har kjøpt insektsnett til 59 kr på coop obs[:)]

Back
Topp