noen som har erfaringer??

tuttamia

Blir kjent med forumet
Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en overlock-maskin.. [;)]
Fant denne på nettet.. noen som har erfaringer med denne? Eva Royal Mod 1234
Vet ikke hvor mangen kroner jeg skal legge i kjøpet, da jeg er usikker på hvor mye den blir brukt? blir glad for gode og negative erfaringer, samt tips om hvilken maskin du anbefaler meg å kjøpe!!
Har litt samme følelsen som når jeg var i den store barnevognsjungelen!!

Aldri hørt om... Og det gjør meg skeptisk... Du vil kunne få problemer med opplæring, reperasjoner osv om du velger et merke "ingen" har...

Janome, elna, singer og husqvarna har alle overlock maskiner i 3500-5000 kr klassen. Gode maskiner som du vil kunne finne hjelp til å lære:D

Jeg har en Janome MyLock 644D, denne kostet i underkant av 5000 kr inkl. frakt. Er veldig fornøyd med den. Valgte den ut fra positiv omtale, så jeg skulle slippe "katta i sekken". Kunne i utgangspunktet tenkt meg Babylock imagine wave, men den ble for dyr. Får heller kjøpe den senere [;)]

tusen takk for svar og tips... hva med den som de selger på stoff og stil?? elna tror jeg det var!!Kanskje satse på den da!! [;)]

ORIGINAL: tuttamia

tusen takk for svar og tips... hva med den som de selger på stoff og stil?? elna tror jeg det var!!Kanskje satse på den da!! [;)]
elnaen er topp! Den er stort sett identisk til janomen:)

Back
Topp