Noen som har erfaringer med TFK vogn?

Kan ikkje garantere det, men rekner med det siden eg bruker multiX- bag frå 2018 på vogn frå 2012. Fungerer strålande for oss:happy:

Det skal gå. Det er vel bare bruke riktig adaptere til baggen. Jeg hadde nyere vogn og eldre modell av multi x bag. Funket helt fint.

Det burde gå helt fint, så lenge adapterne passer. :)

Vi bruker nemlig bag fra 2014 på en TFK Joggster Twist fra 2011. (De gjorde om på designet mellom 2011 og 2012).

Kan ikkje garantere det, men rekner med det siden eg bruker multiX- bag frå 2018 på vogn frå 2012. Fungerer strålande for oss:happy:

Ikke meningen å kuppe tråden her, men.. Vi har bestemt oss for å kjøpe TFK joggster adventure :happy: Men er litt usikre på hvilken bag vi skal gå for. Er dere fornøyd med multi-x bagen? Jeg forstod på dama i butikken at selene dekkes med en madrass den første tiden. Fungerer det greit? Bygger denne madrassen mye opp i bagen? Fungerer sittestillingen bra når barnet blir litt eldre og hvor mye blir "sittedelen" i multi-x bagen brukt? Vi var litt for kjappe da vi var innom butikken for å se. Bare det å lande et vognvalg var en bragd i seg selv ;)

Back
Topp