Noen som har erfaringer med Brio Happy, Duo,Kombi?

Solstråletante

Elsker forumet
Brio Happy, Duo,Kombi - noen erfaringer?

Billigversjon av Simo kombi, liten bag men ellers helt grei. Kule farger. [;)]

Jeg har brio happy og er KJEMPE fornøyd[:D][:D] Bagen er stor og god og når den blir for liten knepper du over til sportsdel. Jeg valgte denne vogna rett og slett fordi den er så lett! den veier ca 11kg. Og så er den vannvittig god å trille. Min svigermor har trillet både denne vogna og vogna til svigersøstra mi, og hun skryter ubegrenset av min vogn[;)]
Brio kombi har en veldig liten bag.

Brio happy, og duo er vel samme?

Brio compact understellet er veldig stivt. Det er det eneste jeg vet. Noen liker det stivt mens andre vil ha vogna mer soft.

Vi har brio happy!! Er utrulig fornøyd!!
Det var kjempebra str på bagen, og "sittedelen" er helt super..Ryggen kan legges helt ned,slik at barnet kan sove godt selv om det har blitt større.
Vogna er liten når man slår den sammen, og lett å løfte på.
Bagen tas også lett av, så hvis du triller tur og du vil ha med ungen inn er den grei å ta av og bære.
Mange fine farger også.

Vi har denne vogna, og er KNALL fornøyd!! [:D]

Så mye positivt:) Den er på tilbud her jeg bor, begynner jo å følge med på slikt;)

Alle dere som er fornøyde: har dere brukt den hele vognperioden? Eller har den blitt litt "stor" etterhvert?

Vi bruker enda sittedelen, og han har den i barnehagen. Veldig solig og god å ligge i.
Synes den er litt stor når vi bare drar i butikker og sånt nå,så vi har ei lita trille som vi bruker på korte turer.
Men vi har kun brukt den vogna til han var 15 mnd.

Jeg hadde brio happy combi og er ikke fornøyd i det hele tatt. Bremsen har knekt 3 ganger. Sportsdelen løsnet på den ene siden og har hatt masse tull. Vanskelig å få service og hjelp når man leverer den inn også. Syns bagen (hadde mykbag) vokste han så fort utav og måtte skifte når han bare var 4 mnd. Litt liten til å ligge i sportsdelen da syns jeg. Ellers syns jeg vognen var tung. (Veide 16 gk). Men jeg har 2007 modellen. Så en test av de i 2007 også, og de fikk dårlig score fordi det var en rekke mangler. Så jeg skal aldri ha det igjen, men bare fordi jeg var lei stresset. Kastet hele vognen og kjøpte en emmaljunga isteden.

Men vet faktisk bare om meg som har vært missfornøyd meg den av folk jeg har snakket med. Tror (og håper) at det er bare meg som har fått en skikkelig dårlig versjon og ikke støttet på de mest servicevennlige selgerne. Ellers hørt masse positivt. [:D]

I babyperioden så hadde vi en quinny paraplytrille som vi satt bilsetet på (Besafe zisleep), dette er genialt hvis man skal på kjøpesenter e.l. Trillen er så liten så det er ikke noe stress å komme seg rundt i butikker, og izisleep setet kan man legge ned ryggen når man ikke har den i bilen. Dermed var det bare til å løfte ut bilsetet, legge ned ryggen og klikke det på quinny understellet. Helt genialt!!! Nå bruker vi quinny trillen som trille, er fremdeles super i kjøpesenter sammenheng osv.
Men til trilleturer og ut i naturen turer osv så brukte vi Brio happy vognen, og bruker fremdeles sittedelen. Helt super!

Brio Happy er en super vogn:) Men pass på hvem av understellene du kjøper! Det er tre forskjellige:)
Compakt understellet er kjempestivt. Kjøp heller den med fjæringer:)

Back
Topp