noen som har erfaringer med å bli strippet??

peggy

Gift med forumet
ble strippet igår..
luere på hvor langt tid de tok før der skjeddeenoe hos dere ??
hadde dere masse slim ??

når en skal teller hvor lenge de er mellom hver ri, er de fra den begynnen til neste begynner ??

jeg ble strippet mandag kl.11:30, og riene startet å bli sterkere og mer regelmessige da jeg kom hjem i 12 tida. og Thea er født tirsdag kl.22:43.

Ang riene: du bør ta tiden på hvor lenge hver rie varer, og hvor lang tid det er imellom riene. Fra rien slutter til neste begynner.

Hei.
Ja jeg ble strippet og det tok nesten to uker etter at jordmor gjorde det til Markus kom.
Og jeg slimet MYE etter at hun strippet meg, måtte gå med bind natt og dag etter det.
Når riene begynte tok jeg tiden fra de stoppet til de begynte igjen.
Men jeg tok også tiden på hvor lenge rien varte 

Hva er å bli strippet?[8|] Er det noe alle skal før de skal føde? hmm lurer..

Tror det er når jordmora drar i livmorhalsen. Kan starte rier av det, men de gjør det ikke hvis det ikke er modnet litt på forhånd. Kan minne om en vanlig GU der de stikker fingrene opp for å kjenne livmorhalsen. Noen synes det er vondt, andre synes det er ubehagelig, og noen synes ikke det er noe ekkelt i det hele tatt.

Nei, de gjør det ikke på alle som skal føde. Hvis det f.eks er gått over termindato eller riene har begynt men drøyer ut, kan de gjøre det.

Back
Topp