Noen som har erfaring?

Har en venninne som sverger til denne. Også genial hvis en har trangt soverom. Å når babyen vokser ut av den så er den kansje klar for eget rom med sprinkelseng.

Sent from my iPhone using BV Forum

Den du har avbildet så genial ut! Så ut som en kan skyve sengen vekk igjen. Og dra opp karmen på den siden som var mot mors seng.. Vil ha:)

Ja den må jo bare være genial! Er en kant til så en kan bruke den som vanlig seng og, kan heve og senke den som man vil og når barnet har vokst ut av den kan man bruke den som benk f.eks...

Sent from my iPad using BV Forum

Ja den må jo bare være genial! Er en kant til så en kan bruke den som vanlig seng og, kan heve og senke den som man vil og når barnet har vokst ut av den kan man bruke den som benk f.eks...

Har du link til nettsiden? :)

Vi skulle egentlig ha en slik før vi fikk vite at vi venter tvillinger, virker helt genial :D

Ja slik har jeg og veldig lyst på. Vi skal ha vugge i stuen som vi arver. Men synes det ser så genialt ut hvertfall med tanke på amming om natten

Her har jeg vare tatt av ene siden på ei vanlig sprinkelseng å satt inntil vår seng. Funker fjell

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi brukte en sånn m førstemann - helt genial. Så kan den brukes som benk på barnerommet senere:)

Har lyst på en sånn! Med tanke på det ekstreme sovehjertet til pappan så ser jeg for meg han blir ekskludert første tiden på natta uansett, om babyen skal ammes/skiftes på :laughing002 Spør hvor mye energi jeg skal legge i å riste liv i han :smiley-angry007 Eller merker dere som har flere barn at fedre også våkner lettere i en sånn setting enn ellers?

Har lyst på en sånn! Med tanke på det ekstreme sovehjertet til pappan så ser jeg for meg han blir ekskludert første tiden på natta uansett, om babyen skal ammes/skiftes på :laughing002 Spør hvor mye energi jeg skal legge i å riste liv i han :smiley-angry007 Eller merker dere som har flere barn at fedre også våkner lettere i en sånn setting enn ellers?
Helt enig i den:) å han stakkar skal jo opp og fungere på jobb,noe j ikke skal...å jeg skal amme så er ikke mye han kan bidra med uansett da:) har kjøpt sånn seng vi nå, fikk tak i kjempebillig så måtte bare slå til:)

Min mann har sovehjerte til tusen! Men når han faktisk må opp våkner han. :-) å det tror jeg det er flere menn som også gjør.. :-)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg også tok bare av den ene siden på spribkelsenga og stroppet den fast i senga vår så lenge babyen sov inne hos oss. Veldig deilig å kunne snike barnet over dit de gangene jeg klarte å holde meg våken under nattammingen.

Back
Topp